صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت بزرگداشت حضرت امام .ره

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت «بیست و ششمین سالروز بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)» بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرد: در تاریخ پر ماجرای انقلاب اسلامی ایران هیچ روزی چون چهاردهم خرداد نبود که در آن توفان مصیبت و عزا بر این مردم تازیانه غم و اندوه فرود آورد. […]

کد خبر : 16880 | 2:50 ب.ظ | ۱۱ خرداد , ۱۳۹۴

شورا25

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت «بیست و ششمین سالروز بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)» بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرد:

در تاریخ پر ماجرای انقلاب اسلامی ایران هیچ روزی چون چهاردهم خرداد نبود که در آن توفان مصیبت و عزا بر این مردم تازیانه غم و اندوه فرود آورد. ایران یک دل شد و در حسرتی گدازنده سوخت و یک چشم شد و در مصیبتی عظیم گریست. خورشیدی غروب کرد که با طلوع آن هزار چشمه نور در زندگی ملت ایران جوشیده بود، روحی عروج کرد که با نَفَس الهی اش پیکر ملت را جان بخشیده بود. چهاردهم خرداد اگر چه از یک سو آیینه بندان جشن بزرگ ملکوتی کروبیان برای استقبال از روح پاک خمینی کبیر بود اما از سوی دیگر روز عزای جانسوز ملتی بود که زبان حالشان این شده بود «من هم به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود».

آری خمینی کبیر؛ خالق و معمار بنای باشکوه و رفیع انقلاب اسلامی در عصری بود که دین بیش از هر زمان تحقیر شده و از صحنه اجتماع به گوشه انزوا رانده شده بود و این معمار کبیر انقلاب اسلامی بود که موذن طلوع فجر پیروزی قیام مردمی شد که تحت رهبری ‏های او انقلابی به نام خدا و با تکیه بر دین و معنویت را آغاز نموده بودند. او حکومتی را برای جهانیان تعریف کرد که برمبنای تعالیم رهایی بخش اسلام و آموزه های وحیانی و ره آورد انبیای الهی بود. چشمه ‏های زلال معرفتی الهی امام (ره) سرزمین‏های تفتیده و خشک شده وجود انسان قرون حاضر را سرسبز نمود و نهال وجود ملکوتی اش را بارور کرد، کرامت الهی انسان را به او بازگردانید و از انسان و حکومت او تعریفی دیگر ارائه کرد.

تقارن بیست و ششمین سالروز عروج عبد صالح خدا با ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) چه تقارن بی بدیلی است چرا که هر دو از فراق و هجران حکایت دارند. روح الله به ما آموخت که در انتظار فرجِ آخرین ذخیره الهی باشیم که جهان از وجود او روشن خواهد شد و از او آموختیم که مروارید انتظار را بر مژگانمان بیاویزیم و دل‏های‏مان را در سایه سار ولایت عظمای الهی که امروز تبلور آن را در اطاعت از ولی امر زمان حضرت آیت‏الله امام خامنه‏ای جلوه گر است به صحنه‏ های نمایش گذاشته و با پیروی از امر ولی فقیه زمان که نائب برحق امام عصر(عج) است امر ظهور را سهولت بخشیده و جهان را آماده حضور آن حجت خدا و امام بر حق نمائیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت؛ امام عصر(عج) و گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)،‏ از امت ولایت مدارا و همیشه در صحنه استان دعوت می‏کند تا با حضور باشکوه خود در مراسم بیست و ششمین سالروز بزرگداشت آن عزیز سفر کرده، جهانیان را با انوار حضور خود به حیرت درآورند و همچون گذشته برگ زرّینی دیگر بر دفتر انقلاب اسلامی استان گیلان بیافزایند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد