صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعزام بیش از ۸ هزار زائر گیلانی به مرقد مطهر حضرت امام .ره

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: ۸ هزار و ۶۰۰ زائر گیلانی در غالب کاروان سواره به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند. سرهنگ عباس بایرامی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) حریت، جوانمردی و انسانیت را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آورد، اظهار کرد: بنیانگذار […]

کد خبر : 16882 | 2:57 ب.ظ | ۱۱ خرداد , ۱۳۹۴

عباس بایرامی ۴۵

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: ۸ هزار و ۶۰۰ زائر گیلانی در غالب کاروان سواره به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند.

سرهنگ عباس بایرامی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) حریت، جوانمردی و انسانیت را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آورد، اظهار کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با از جان گذشتگی در مسیر دین الهی مردم را از نهایت ذلت به اوج عزت رساند.

وی با بیان اینکه این انقلاب بی نام خمینی(ره) در جهان هیچ معنایی ندارد، گفت: امام راحل با انقلاب خود امید را دل مظلومین جهان بیدار کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عشق و ارادت به امام(ره) و آرمان‌های والایش دنیا را فرا گرفته است، تصریح کرد: ۸ هزار و ۶۰۰ زائر گیلانی در غالب کاروان سواره به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند. کاروان زائرین پیاده گیلان نیز متشکل از ۳۱۳ نفر به مرقد امام(ره) اعزام شدند که هم‌اکنون به استان قزوین رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه کاروان سواره حرم امام(ره) عصر ۱۳ خرداد ۹۴ از گیلان حرکت خواهد کرد، اضافه کرد: کاروان زائران مذکور صبح روز ۱۴ خردادماه جاری در تهران حضور خواهد یافت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای کاروان پیاده زائران حرم امام(ره) در مسجد بلال صدا و سیمای تهران خبر داد و یادآور شد: برنامه‌های مذکور به همت هیئت رزمندگان گیلانی‌های مقیم تهران و صدا و سیما تدارک دیده شده است.

سرهنگ بایرامی استفاده از ظرفیت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در راستای بزرگداشت امام(ره) را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: توسط بسیجیان گیلانی سخنان امام خمینی(ره) درباره انقلاب مهدوی استخراج و در غالب صحیفه امام(ره) تهیه و توزیع خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد