صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






گزارشی از یاران میرزا، یاوران ولایت/ حضور در کاروان پیاده عشق الهی است

گیلانی در کاروان پیاده «یاوران میرزا و رهروان ولایت» برای بیست و پنجمین سال متوالی در راه زیارت مرقد امام خمینی(ره) هستند. به گزارش شبستان، در منظر حضرت امام(ره) مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و این شأن و منزلت در پوشش انگیزه الهی قرار می‌گیرد. با توجه به این تفکر که حب و بغض‌ها با […]

کد خبر : 16887 | 5:36 ب.ظ | ۱۱ خرداد , ۱۳۹۴

hauowwab copy

گیلانی در کاروان پیاده «یاوران میرزا و رهروان ولایت» برای بیست و پنجمین سال متوالی در راه زیارت مرقد امام خمینی(ره) هستند.

به گزارش شبستان، در منظر حضرت امام(ره) مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و این شأن و منزلت در پوشش انگیزه الهی قرار می‌گیرد. با توجه به این تفکر که حب و بغض‌ها با شاخص انگیزه‌های الهی سنجیده می‌شود و دوستی مردم در همین قالب تعریف می‌گردد، حضرت امام(ره) خود را خدمتگزار ملت دانسته و قائل به بهره‌گیری از شاخصه‌های مدیریت بر قلوب بوده است. امام مردم ایران را از مردم عهد رسول اکرم( صل الله علیه و آله و سلم) برتر می‌دانست، مردمی که ارزش میراث گرانقدرش را دریافتند و همه ساله و به هر مناسبتی یادش را گرامی می‌دارند. اعزام کاروان‌های پیاده زائران مرقد امام یکی از جلوه‌های محبت بین مردم و امام خمینی(رحمه الله علیه) است.

تهدیدهای آمریکا برای ما مفهومی ندارد

رمضانعلی رمضانی، مدیر مدرسه شهید ملک محمدی شهرستان لنگرود که برای هشتمین سال است در کاروان پیاده زائران گیلانی حرم امام خمینی(رحمه الله علیه) حضور دارد،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: من و امثال من، نسل اول انقلاب هستیم و با تلاش‌های خود حکومت رژیم شاهنشاهی را کنار زدیم.

وی خاطرنشان کرد: یک مدافع انقلاب هرگز آرام نمی‌نشیند و همیشه خود را در حال محافظت از انقلاب و اسلام می‌بیند.

این عضو کاروان پیاده زائران گیلانی مرقد امام در خصوص انگیزه خود از حضور در کاروان پیاده زائران مرقد امام، اظهار کرد: برای اینکه تابع ولایت هستم و در عمل هم ثابت کنم هنوز خسته نیستم و امام و انقلاب را دوست دارم در کاروان پیاده شرکت کردم.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم انقلاب خودمان را به جهان صادر کنیم، افزود: برای ما سختی کشیدن در راهی که دوست داریم عادی است. ما مانند عاشقی هستیم که برای رسیدن به معشوق گرفتاری و سختی راه برایش مفهومی ندارد.

رمضانی با بیان اینکه به اندازه تمام زندگی‌ام امام خمینی(رحمه الله علیه) را دوست دارم گفت: من فرهنگی هستم و شغلم را هم دارم، برای حضور در کاروان پیاده هم پولی به من نمی‌دهند که چشم طمع به آن داشته باشم و تنها به خاطر عشق به امام قدم را این راه گذاشته‌ام.

وی یکی از آرمان‌های بزرگ امام خمینی(رحمه الله علیه) را مخالفت با استکبار و ظلم دانست و گفت: تهدیدهای آمریکا برای ما مفهومی ندارد.

مدیر مدرسه شهید ملک محمدی لنگرود اذعان داشت: آمریکا اگر قدرتی داشت تاکنون به ما حمله کرده بود به همین علت تهدیدها برای ما عادی است چون می‌دانیم به فرموده امام خمینی(رحمه الله علیه) آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی اظهار کرد: مرگ در راه دفاع از کشور و اسلام برای ما افتخار است.

این عضو کاروان پیاده زائران گیلانی مرقد امام در خصوص چگونگی ادامه دادن راه امام خمینی(رحمه الله علیه) گفت: باید تابع محض ولایت فقیه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از امام خمینی(رحمه الله علیه)، مقام معظم رهبری هدایت انقلاب را بر عهده دارند و باید تا آخرین نفس تابع فرامین ایشان باشیم.

رمضانی تاکید کرد: ولایت فقیه، کشور و جامعه را از لغزش و کج روی‌ها نجات می‌دهد.

حضور در کاروان پیاده زارئان مرقد امام عشق الهی است

بهمن گودرزوند چگینی، جوان ۳۰ ساله اهل شهرستان لوشان نیز هدف خود را از حضور در کاروان پیاده زائران مرقد امام، اثبات عشق به امام خمینی(رحمه الله علیه) عنوان و اظهار کرد: چندین بار در سال‌های گذشته شاهد عبور این کاروان بودم و خواستم یک بار هم که شده حضور در این جمع معنوی را تجربه کنم.

وی کاروان پیاده زائران مرقد امام را یک عشق الهی توصیف کرد و گفت: هیچ جایی نمی‌توان این شور و علاقه به امام امت را پیدا کرد.

این عضو کاروان پیاده زائران گیلانی مرقد امام، شرکت در این کاروان را بیانگر عشق به ولایت فقیه نیز خواند و اظهار کرد: مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام خمینی(رحمه الله علیه) هستند و احترام به امام، احترام به ایشان است.

وی اضافه کرد: از هر سنی و از هر قشری در این کاروان حضور دارند و این خود یکی از زیبایی‌های این کاروان است.

گودرزوند چگینی، خود را از دوستداران امام و انقلاب خواند و گفت: باید با کارهای که رنگ و بوی اسلامی دارد، راه امام را ادامه داد.

وی تاکید کرد: باید تمام تلاش جوانان این باشد که از اسلام حفاظت کنند و ارزش‌های اسلامی صدمه نخورد.

امام خمینی برای همیشه در تاریخ ایران قابل احترام است

ابراهیم بهادی وند، جوان رودباری نیز از علاقه خود به امام خمینی(رحمه الله علیه) گفت و اظهار داشت: امام خمینی(رحمه الله علیه) کار بزرگی برای اسلام و کشور کرد و به همین خاطر همیشه در تاریخ ایران قابل احترام است.

وی اضافه کرد: شهدایی که یاور امام بودند مانند شهیدان باهنر، رجایی، بهشتی و چمران هم انسان‌های بزرگی بودند که به خاطر ایمان به هدف الهی امام خود را در راه امام فدا کردند.

این عضو کاروان پیاده زائران گیلانی مرقد امام، حضور در کاروان پیاده را اثبات عشق به امام خمینی(رحمه الله علیه) دانست و گفت: برای اثبات این عشق حتی حاضرم جانم را فدا کنم.

وی با بیان اینکه عشق به امام را در هنگام جهاد باید ثابت کرد، اظهار داشت: در برابر تهدیدهای آمریکا اگر فتوای جهاد باشد یک بار برای همیشه کار را یکسره می‌کنیم.

بهادی وند یادآور شد: ما از آمریکا و استکبار نمی‌ترسیم و با فرمان جهاد یا به شهادت می‌رسیم یا جهان را از دست استکبار رها می‌کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد