صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان؛ ترویج اندیشه های امام (ره) ضروری است

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با انتشار پیامی، همزمانی نیمه شعبان و سالروز ارتحال امام(ره) را بهترین فرصت برای ترویج اندیشه های احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در عصر کنونی دانستند. آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد ولی عصر(عج) و ارتحال امام خمینی(ره) پیام مشترکی منتشر کردند. در متن […]

کد خبر : 16914 | 12:27 ب.ظ | ۱۲ خرداد , ۱۳۹۴

مشترک19

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با انتشار پیامی، همزمانی نیمه شعبان و سالروز ارتحال امام(ره) را بهترین فرصت برای ترویج اندیشه های احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در عصر کنونی دانستند.

آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد ولی عصر(عج) و ارتحال امام خمینی(ره) پیام مشترکی منتشر کردند. در متن این پیام آمده است:

«همزمانی روزهایی که ملت ایران نیمه شعبان را ارج می‌نهند باطنین روحبخش یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)؛ بهترین فرصت برای ترویج و گسترش اندیشه های درخشان احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در عصر کنونی است که در چارچوب نظریه ولایت فقیه و حرکت به سمت تشکیل جامعه فاضله اسلامی به رهبری مصلح کل و منجی موعود حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

حاکمیت احکام الهی قرآن مجید و شریعت در سراسر زندگی مردم، مردم سالاری دینی، استبدادزدایی، استعمارزدایی، حفظ اعتدال قاطع در خط نه شرقى و نه غربى، عزت بخشیدن به اسلام و ملت هاى اسلامى، مرعوب نشدن در مقابل قدرت هاى جهانی و بیداری اسلامی از پایه های اصلی انقلابی است که امام بزرگوار رهبری کردند.

بی شک برای همه ما جای افتخار است که بعد از ۲۶ سال از عروج ملکوتی ایشان همچنان عشق امام و حرکت در راه و مسیری که ترسیم فرمودند با قدرت تمام وجود دارد و با الطاف الهی،  پرچم هدایت مردم در اختیار شخصیتی قرار گرفت که همچون ایشان کشتی انقلاب را در میان گرداب ها و توفان های سهمگین هدایت می‌کنند.

 امروز بزرگترین وظیفه‌ ما ملت ایران این است که با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب درس هاى آن عزیز به عرش رفته را مرور و زمینه را برای گسترش تفکرات ایشان و ظهور منجی عالم بشریت بیشتر فراهم کنیم.

در پایان با گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره)، شهید آیت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان و از پیروان و شاگردان مکتب امام راحل که در سالگرد رحلت استاد و مرادش به ملکوت اعلی پیوست و شهدای پانزدهم خرداد توفیق همگان را در درک اندیشه های والای پیر فرزانه جماران و قرار گرفتن در صف یاران حضرت صاحب ‌الامر(عج) از خداوند منان خواستاریم».






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد