صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیش از ۴۵ مراسم برای بزرگداشت حضرت امام (ره) در شهرستان تالش برگزار می شود

معاون فرماندار تالش گفت: بیش از ۴۵ مراسم به مناسبت بزرگداشت حضرت امام (ره) در این شهرستان برگزار می شود. سیدجلال سیدمحمدی افزود: مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در این شهرستان امسال باشکوه تر از سال قبل برگزار خواهد شد. وی با تشریح ویژه برنامه های تدارک دیده شده در شهرستان تالش برای گرامیداشت یاد […]

کد خبر : 16933 | 4:11 ب.ظ | ۱۲ خرداد , ۱۳۹۴

معاون فرماندار تالش گفت: بیش از ۴۵ مراسم به مناسبت بزرگداشت حضرت امام (ره) در این شهرستان برگزار می شود.

سیدجلال سیدمحمدی افزود: مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در این شهرستان امسال باشکوه تر از سال قبل برگزار خواهد شد.

وی با تشریح ویژه برنامه های تدارک دیده شده در شهرستان تالش برای گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) بیان کرد : اعزام کاروان پیاده و اعزام کاروان ۴۵۰ نفره زائران مرقد امام خمینی (ره) در قالب ۹ اتوبوس ، راه اندازی دسته بزرگ عزاداری و برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع تالش در سالگرد ارتحال از اهم برنامه های ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) شهرستان تالش است.

وی افزود : برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در بخش های اسالم، حویق، کرگانرود و مرکزی با همکاری بخشداری ها، بنیاد شهید و حوزه های مقاومت بسیج و برگزاری یادواره شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر برنامه های امسال خواهد بود.

سیدجلال سیدمحمدی گفت : توسط ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) و ۱۵خرداد ، تعداد ۴۷برنامه و مراسم اجرا می شود که حضور اهالی اهل سنت تالش در این برنامه ها از ویژگی های این مراسم است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد