صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم ارتحال امام(ره) آستانه اشرفیه/ وجود آمریکا در هرجایی باعث جنگ‌افروزی است

رئیس مجمع نمایندگان شمال در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در حسینیه والدین حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه گفت: وجود آمریکا در هرجایی باعث جنگ‌افروزی و سرکشی است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ناصری بابیان اینکه امام با پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی را دوباره احیا کرد گفت: محور حرکت ایشان اطاعت از خدا و پیامبر […]

کد خبر : 17058 | 1:56 ب.ظ | ۱۶ خرداد , ۱۳۹۴

IMG_6899

رئیس مجمع نمایندگان شمال در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در حسینیه والدین حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه گفت: وجود آمریکا در هرجایی باعث جنگ‌افروزی و سرکشی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ناصری بابیان اینکه امام با پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی را دوباره احیا کرد گفت: محور حرکت ایشان اطاعت از خدا و پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار (ع) بود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی انقلاب ایران را یک انقلاب مبتنی بر فرهنگ ایستادگی، سازش‌ناپذیری و مقابله با قدرت‌های جهانی عنوان کرد و گفت: ایران قدرتمند در بین کشورهای جهان و ملل آزاده دنیا نفوذ پیداکرده است.

رئیس مجمع نمایندگان شمال بابیان اینکه انقلاب اسلامی ما محدود به کشورمان نمی‌شود اظهار کرد: ما باید به‌عنوان یک الگو در تمامی زمینه‌ها در دنیا باشیم.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل و گرگ‌ومیش خواندن رابطه امریکا با ایران بیان کرد: وجود آمریکا در هرجایی باعث جنگ‌افروزی و سرکشی است و همیشه در خود ماهیت اربابی می‌بیند.

ناصری با اشاره به موارد مطرح‌شده ۵+۱ در مذاکره با تیم ایرانی گفـت: آقایان خوش‌باور نباشند این‌ها مذاکره هسته‌ای تمام نشده بحث حقوق بشر را پیش کشیده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان شمال به برخی از جنایات امریکا در منطقه اشاره کرد و افزود: جالب است عده‌ای عرق‌خور گاوچران سرکش برای ما صحبت از حقوق بشر می‌کنند.

ناصری بابیان اینکه بدحجابان سربازان بی‌مزد آمریکا هستند اظهار کرد: آمریکایی‌ها گفتند ما با کشیدن چادر از سر زنان و دختران ایرانیان انقلاب آن‌ها را نابود می‌کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان شمال با تأکید به اینکه همه می‌دانند اسلام به‌زودی تمام دنیا را فرا خواهد گرفت بیان کرد: نسل اروپا در حال انقراض و نابودی است و شما توجه داشته باشید که بیشترین اما خودکشی در سوئیس است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه عده‌ای فتنه‌گر در سال ۸۸ سؤال “استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی” را سر می‌دادند اظهار کرد: رئیس مجمع نمایندگان امریکا بر این باور بود که مشکل اصلی امریکا در جهان ایران اسلامی است و این در حالی است که ایران در منطقه‌ای که در آن رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود قرار دارد شاخ شمشاد منطقه است.

وی با اشاره به ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر انقلاب فرمودند که اگر شاکله مجلس این‌گونه نبود امکان فرو غلتیدن در نظام سلطه وجود داشت.

ناصری با اشاره به درخواست نمایندگان شمال کشور از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای برداشت سه هزار میلیارد تومان به منظور توسعه کشاورزی تأکید کرد: نمایندگان شمال کشور با وحدت و همدلی برای رفع مشکلات مردم شما به‌خصوص در بحث کشاورزی در تلاش هستند.

وی با اشاره به آیه‌های به سوره مبارکه حمد و جایگاه آن در نماز و قران کریم افزود: در قرآن آمده که اسلام منهای امامت معنی نمی‌دهد.

 IMG_6887

IMG_68521

IMG_6902

IMG_68481

IMG_6876






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد