صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم بزرگداشت امام راحل(ره) در شهرستان رودسر +تصاویر

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به ویژگی های شخصیت امام خمینی(ره) گفت: رمز موفقیت امام راحل (ره) مقصد الهی و وحدت بود. سید ابوالفضل موسوی دامغانی در مراسم ارتحال امام راحل (ره) که در مسجد شهدای رودسر برگزار شد، اظهار کرد: امام با مکتب الهی آمد و با برخورداری از تربیت دینی […]

کد خبر : 17095 | 11:15 ق.ظ | ۱۷ خرداد , ۱۳۹۴

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به ویژگی های شخصیت امام خمینی(ره) گفت: رمز موفقیت امام راحل (ره) مقصد الهی و وحدت بود.

سید ابوالفضل موسوی دامغانی در مراسم ارتحال امام راحل (ره) که در مسجد شهدای رودسر برگزار شد، اظهار کرد: امام با مکتب الهی آمد و با برخورداری از تربیت دینی و خدایی برای رهبری دورانی که دین، انسانیت و معنویت محو کفر و استکبار قرار گرفته بود، قیام کرد.

وی افزود: امام (ره) بدون توجه به قدرت های مادی به این باور رسیده بود که همه چیز برای خداست و دیگران تنها ابزار هستند.

موسوی دامغانی ادامه داد: امام با تقویت خودباوری، خداباوری و مردم باوری سبب شد که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد در حالی که تمام تلاش دشمن بر این است که آنچه امام به ملت بخشیده از بین برود.

وی با بیان اینکه آمریکا می خواهد بصیرت و وحدت ملت ایران را سلب کند تا بر مردم مسلط شود گفت:  اگر دشمن را بشناسیم و با آن در خارج از مرزها مباره کنیم به مملکت ما آسیبی نخواهد رسید.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به شعار سال و زنده نگه داشتن امید در دل مردم اظهار کرد: هر کسی که امید را در دل مردم تضعیف کند خائن است زیرا امید موجب درخشش کشور در آینده خواهد شد.

موسوی دامغانی با تاکید بر پیروی از اصل ولایت فقیه در کشور یادآور شد: اطاعت محض از ولی فقیه تنها راه نجات کشور از تحریم ها و فشارهای دشمن است و اگر نگاه ما به ولایت فقیه باشد راه رستگاری را پیدا خواهیم کرد.

IMG_3338_wm

IMG_3335_wm

IMG_3260_wm

IMG_3312_wm






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد