صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم بزرگداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) شهرستان تالش +تصاویر

آیین بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان در مسجد جامع تالش برگزار شد . مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امروز صبح با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان در مسجد جامع تالش برگزار گردید. حجت الاسلام انصاری امام […]

کد خبر : 17101 | 12:33 ب.ظ | ۱۷ خرداد , ۱۳۹۴

آیین بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان در مسجد جامع تالش برگزار شد .

مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امروز صبح با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان در مسجد جامع تالش برگزار گردید.

حجت الاسلام انصاری امام جمعه تالش در این مراسم با تسلیت سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت : سخن گفتن در مورد  امام خمینی (ره) سخت می باشد ما باید در مورد ایشان بیشتر بدانیم تا بتوانیم راه امام را ادامه بدهیم .

وی در ادامه افزود امام خمینی (ره ) در تقریبا در بیشتر صحبت های خود مردم را به خودسازی سفارش کرده اند.

امام جمعه تالش در ادامه اظهار داشت امام خمینی (ره ) در مورد وحدت بسیار سفارش نموده اندو وحدت را رمز بیشرفت جامعه دانسته اند.

 انصاری در پایان صحبت های خود به انتخابات که در سال جای برگزار خواهد شد اشاره کرد و گفت : برای انتخابات دشمن برنامه دارد و وظیفه کسانی که در انتخابات دخالت دارنداین است که  دشمن شادنباشند و از دعواهای حزبی و گروهی پرهیز کنندو از تخریب همدیگر خوداری کنند.

obxkg8n1

۲eh18dqb

۶q7g44912r






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد