صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رونمایی از کتاب «شهید عضدی» همزمان با سالروز بزرگداشت شهدای هفتم تیر در گیلان

معاون فرهنگی ـ اجتماعی فرمانده سپاه قدس گیلان از رونمایی از کتاب «شهید حسن عضدی» از شهدای حادثه هفتم تیر ماه سال ۶۰ همزمان با سالروز شهدای هفتم تیر در این استان خبر داد. به گزارش فارس، عنایت رضائی‌پور در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر ماه اظهار کرد: شهدای هفتم تیر با خون خود […]

کد خبر : 17132 | 11:36 ق.ظ | ۱۹ خرداد , ۱۳۹۴

IMG_1869

معاون فرهنگی ـ اجتماعی فرمانده سپاه قدس گیلان از رونمایی از کتاب «شهید حسن عضدی» از شهدای حادثه هفتم تیر ماه سال ۶۰ همزمان با سالروز شهدای هفتم تیر در این استان خبر داد.

به گزارش فارس، عنایت رضائی‌پور در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر ماه اظهار کرد: شهدای هفتم تیر با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

وی بر بزرگداشت حادثه هفتم تیر ماه تاکید کرد و افزود: سپاه مولود انقلاب اسلامی است و اجرای برنامه‌های فرهنگی از مهم‌ترین وظایف این نهاد محسوب می‌شود.

رضائی‌پور از گردآوری آثار و زندگینامه شهید حسن عضدی از شهدای گیلانی هفتم تیر ماه خبر داد و بیان کرد: امسال همزمان با هفتم تیر ماه کتاب «شهید حسن عضدی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پل تالشان رشت رونمایی می‌شود.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه منافقین در طول انقلاب اسلامی با چهره‌ها و ترفندهای ویژه تلاش کردند در درون نظام ورود کنند، تصریح کرد: سپاه قدس و بسیج گیلان با تشکیل حلقه‌های صالحین تلاش می‌کند آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان انتقال داده شود.

وی به برگزاری ویژه‌برنامه‌های سپاه قدس گیلان در ۱۸ ناحیه، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های استان همزمان با هفتم تیر ماه امسال اشاره کرد و گفت: با تشکیل شبکه‌های روشنگری اندیشه دکتر بهشتی برای نسل جوان بیان می‌شود.

رضائی‌پور با اشاره به اینکه دشمن با راهبرد ترور بزرگان انقلاب به‌دنبال متوقف کردن انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: مبارزه شهید حسن عضدی برای مخاطبان تبیین شده است.

*مبارزه شهید عضدی با الهام از اندیشه‌های امام (ره) بود

نویسنده کتاب «شهید حسن عضدی» نیز در جلسه مذکور به مبارزه شهید عضدی از زمان تحصیل در دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی اشاره کرد و گفت: مبارزه شهید عضدی با مظاهر ظلم و ستم رژیم پهلوی با الهام از اندیشه‌های امام (ره) بود.

اسماعیل رفاهی طالقانی به نشان دادن حمایت شهید عضدی از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به روش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: شهید عضدی هنگام حضور در آمریکا با انجمن‌های اسلامی دانشجویان آمریکا و کانادا همکاری داشت و با افزایش مبارزات مردم انقلابی به رهبری امام (ره) به وطن بازگشت.

وی با بیان اینکه شهید عضدی با شرکت در تظاهرات و تهیه و پخش اعلامیه‌های ضد رژیم پهلوی راه را به جوانان نشان داد، تصریح کرد: شهید عضدی ده‌ها مقاله در راستای مبارزه علیه طاغوت منتشر کرد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد