صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری درگذشت

آیت‌الله مختار امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه اشرفیه دقایقی قبل دار فانی را وداع گفت.  به گزارش فارس، آیت‌الله مختار امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه این شهر به دلیل کهولت سن و بیماری درگذشت. مرحوم آیت‌الله امینیان در سال ۱۳۰۵ در روستای […]

کد خبر : 17148 | 2:22 ب.ظ | ۲۰ خرداد , ۱۳۹۴

آیت الله امینیان ۵۲

آیت‌الله مختار امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه اشرفیه دقایقی قبل دار فانی را وداع گفت.

 به گزارش فارس، آیت‌الله مختار امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه این شهر به دلیل کهولت سن و بیماری درگذشت.

مرحوم آیت‌الله امینیان در سال ۱۳۰۵ در روستای فتیده لنگرود متولد شد و در سال ۱۳۲۳ به حوزه علمیه قم رفت و از محضر علمای بزرگی مانند آیت‌الله بروجردی، امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی فیض برد.

آیت‌الله امینیان از بدو تاسیس مجلس خبرگان رهبری تا کنون نماینده مردم گیلان در این مجلس بوده و همزمان مسئولیت نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه گیلان را به‌عهده داشت.

آیت‌الله امینیان در سن ۸۹ سالگی بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت و اکنون مسئولان زیادی در منزل وی گرد هم آمده‌اند تا مقدمات تشییع و خاکسپاری ایشان با حضور خانواده‌اش برگزار شود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد