صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






خدمات آیت الله امینیان به اسلام و انقلاب فراموش نشدنی است

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت و خدمات ایشان به اسلام و انقلاب را فراموش نشدنی عنوان کرد. به گزارش ایسنا، آیت الله رمضانی، مدیر مرکز اسلامی هامبورگ با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری […]

کد خبر : 17179 | 12:48 ب.ظ | ۲۱ خرداد , ۱۳۹۴

رمضانی رضا

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت و خدمات ایشان به اسلام و انقلاب را فراموش نشدنی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، آیت الله رمضانی، مدیر مرکز اسلامی هامبورگ با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر رحلت ابوالشهید و عضو خبرگان رهبری آیت‌الله امینیان امام جمعه آستانه اشرفیه موجب تاسف و تالم گردید.

این پیام می افزاید: این عالم دینی و اخلاقی عمر خود را در تعلیم، تدریس، تهذیب و تربیت اقشار مختلف جامعه و خصوصا طلاب و دانشجویان و ارائه خدمات عام‌المنفعه سپری نمود.

در این پیام گفته شده است: بی‌شک حمایت‌های فکری و معنوی و مجاهدت‌های آن عالم در تمام دوران انقلاب خصوصا در ابتدای انقلاب برای مقابله با انحراف و التقاط و هشت سال دفاع مقدس و خدمات بسیار ارزشمند در دانشگاه‌های گیلان به عنوان یک عالم اخلاقی و تاثیرگذار فراموش نشدنی است.

در این پیام اضافه شده: این ضایعه مؤلمه را به همه علما و روحانیون گیلان و مردم شریف، مؤمن و ولایتمدار آستانه اشرفیه و بیت معزز ایشان خصوصا فرزند گرانقدرشان جناب آقای دکتر رضا امینیان و داماد مکرّم حضرت حجت الاسلام والمسلمین ساجدی و نیز شاگردانشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

در پایان پیام نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری آمده است: علوّ درجات و حشر با اولیاء و شهید عزیزش را برای آن عالم وارسته و صبر جمیل را برای همه بازماندگان محترمشان از خدای متعال مسئلت می نمایم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد