صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهدای دانش آموز بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان هستند

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بااشاره به۳۶هزار شهید دانش آموزگفت:شهدای دانش آموزبهترین الگوبرای جوانان ونوجوانان بوده که بایدبامعرفی وشناساندن آنهاازجایگزینی الگوهای دیگراجتناب کرد. به گزارش مهر، سردار سرتیپ پاسدار حمزه فلاح شامگاه دوشنبه در مراسم یادواره شهید علیرضا خلوص دهقان پور، وی را فرماندهی دلاور و الگوی همه دانست و اظهار کرد: وی هم […]

کد خبر : 17257 | 11:38 ق.ظ | ۲۶ خرداد , ۱۳۹۴

حمزه فلاح ۵۸

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بااشاره به۳۶هزار شهید دانش آموزگفت:شهدای دانش آموزبهترین الگوبرای جوانان ونوجوانان بوده که بایدبامعرفی وشناساندن آنهاازجایگزینی الگوهای دیگراجتناب کرد.

به گزارش مهر، سردار سرتیپ پاسدار حمزه فلاح شامگاه دوشنبه در مراسم یادواره شهید علیرضا خلوص دهقان پور، وی را فرماندهی دلاور و الگوی همه دانست و اظهار کرد: وی هم در زمان حیات و هم بعد از شهادتش عامل همدلی و حیات بین مردم است.

وی افزود: شهدا به برگزاری این گونه مراسم ها نیازی ندارند بلکه این ما هستیم که نیازمند حضور در چنین مراسم هایی هستیم.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: تنها خواسته و انتظار شهدا از ما پیاده کردن سیره آنها در زندگی روزمره است.

وی حیات جاویدان را یکی از مقام های شهدا برشمرد و گفت: شهدا دارای حیات طیبه و جاویدان بوده و در همه حال ناظرو حاضر هستند.

فلاح در ادامه به جایگاه ویژه شهدا اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) با آن شخصیت و شأن که قدرتهای جهان در مقابل آنها به لرزه در می آمدند در مورد شهدا فرمودند اینان ولی نعمتان انقلاب و اسلام هستند.

 وی تاکید کرد: عزت، اقتدار، امنیت و پیشرفت در عرصه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی موجود در جامعه را مدیون و مرهون جانفشانی ها و از خودگذشتگی های شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: وضعیت فرهنگی موجود شهرها و استان های ما نگران کننده است شهدا جان خود را برای حفظ حجاب، عفت و ارزش ها فدا کردند، روا نیست اکنون شاهد این همه ناهنجاریهای فرهنگی در کشور باشیم.

وی با اشاره به  ۳۶ هزار شهید دانش آموز اظهار کرد: اینان الگوهای مناسبی برای نوجوانان و جوانان ما هستند نه کتاب ها و فیلم هایی که به آنها القا می شود و به دنبال آن هستند.

فلاح با هشدار در مورد بی حرمتی به فرزندان و خانواده های شهدا، یادآور شد: ما بر روی خاکی پا می گذاریم که خون شهدای عزیز برای آن ریخته شده و احترام به خانواده های شهدا جزو تکالیف همه ما است.

وی در ادامه بی تفاوتی و بی حرمتی به شهدا را خیانت به آنها دانست و گفت: پاسداری از آرمان ها و اهداف شهدای هشت سال دفاع مقدس وظیفه همگان است.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: اخلاص، ایمان، استکبارستیزی، ولایت مداری، روحیه جهادی رسم شهدا بود که با توجه به شرایط موجود باید در جامعه پیاده شود.

به گفته وی خداوند توفیق خدمت را نصیب هرکسی نمی کند بنابراین همه مسئولان باید در خدمت، از شهدا الگو گرفته و روحیه جهادی و اخلاص را در جامعه نمایان کنند.

فلاح روحیه جهادی در شهدا را رمز موفقیت و پیروزی در بسیاری از عملیات های غیرممکن دانست و افزود: روحیه جهادی و اخلاص این عزیزان بسیاری از کارهای نشدنی را شدنی کرد.

وی خروجی مجالس و یادواره های شهدا را بیعت دوباره با آنها دانست و تصریح کرد: شهدای ما ولایت مدار بودند نه ولایت شعار و در سایه همین ولایت مداری جان خود را فدا کردند.

سردار سرتیپ پاسدار علیرضا خلوص‌دهقان‌پور متولد سال ۱۳۳۸ صومعه سرا، فرمانده گردان حضرت سلمان از لشکر ۱۶ قدس گیلان بود که در تاریخ ۲۵ خرداد ۶۷ در ارتفاعات غرب کشور و در منطقه ماووت قله قامیش به درجه رفیع شهادت نایل آمد و مفقود الجسد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد