صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیت‌الله امینیان پشتوانه‌ای محکم برای نیروهای ارزشی و انقلابی بود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه آیت‌الله امینیان هیچ‌گونه حاشیه‌ای برای دفاع از انقلاب نداشتند، گفت: ایشان پشتوانه‌ای محکم برای نیروهای ارزشی بودند که قطعا فقدان آیت‌الله امینیان برای گیلان ضربه سنگینی است. رسول جلائی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در گفت‌وگو با […]

کد خبر : 17260 | 9:41 ق.ظ | ۲۶ خرداد , ۱۳۹۴

جلایی 19

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه آیت‌الله امینیان هیچ‌گونه حاشیه‌ای برای دفاع از انقلاب نداشتند، گفت: ایشان پشتوانه‌ای محکم برای نیروهای ارزشی بودند که قطعا فقدان آیت‌الله امینیان برای گیلان ضربه سنگینی است.

رسول جلائی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن تسلیت بمناسبت ارتحال آیت‌الله امینیان اظهار کرد: آیت‌الله امینیان در واقع یکی از گفتمان ‌های ارزشی و انقلابی است که از اوایل انقلاب و در زمانی که نیروهای انقلابی در گیلان مظلوم و یکی از حامیان اصلی بودند و از جمله کسانی محسوب می شدند که در مجامع حزب الهی حضور پیدا می‌کردند.

وی تصریح کرد: گذشته از این در دوران دفاع‌مقدس علی‌رغم شهادت فرزند طلبه‌اش به صورت مستقیم و مستمر به جبهه‌ها سرکشی و در کنار رزمندگان حضور می‌یافت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه ایشان هیچ‌گونه حاشیه ‌ای برای دفاع از انقلاب نداشتند گفت: ایشان همواره سنگر محکمی برای مردم آستانه و نیروهای ارزشی گیلان بودند.

وی با بیان اینکه ایشان به جهت قابلیت‌های علمی بخشی از دوران مسئولیت خود را در دانشگاه‌های گیلان گذراندند گفت: در طول دوران مسئولیت‌شان ارتباط نزدیک و خوبی با جوانان داشتند.

جلائی ساده‌زیستی را یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آیت‌الله امینیان عنوان کرد و گفت: ایشان سال‌های سال در خانه ای بسیار محقر پذیرای مردم و مسئولین بودند، آیت‌الله امینیان پشتوانه‌ای محکم برای نیروهای ارزشی بودند، فقدان آیت‌الله امینیان برای گیلان ضربه سنگینی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد