صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پخش ویژه برنامه«ترتیل خوانی قرآن کریم » هر روز از مرکز باران

به گزارش شبستان و به نقل از روابط عمومی صداو سیمای گیلان، محسن نصرپور،مدیرکل صدا و سیمیای گیلان  گفت: در ماه مبارک رمضان هر روز شش برنامه از رادیو و چهار برنامه از تلویزیون گیلان ویژه این ماه پخش خواهد شد. وی ادامه داد: ” ماه عاشقی ” ویژه افطار و ” ماه منیر ” […]

کد خبر : 17269 | 12:10 ب.ظ | ۲۷ خرداد , ۱۳۹۴

قرآن14

به گزارش شبستان و به نقل از روابط عمومی صداو سیمای گیلان، محسن نصرپور،مدیرکل صدا و سیمیای گیلان  گفت: در ماه مبارک رمضان هر روز شش برنامه از رادیو و چهار برنامه از تلویزیون گیلان ویژه این ماه پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: ” ماه عاشقی ” ویژه افطار و ” ماه منیر ” ویژه سحر سیمای مرکز گیلان است.

نصرپور تصریح کرد: ویژه برنامه ” ترتیل خوانی قرآن کریم ” هر روز به مدت یک ساعت از ساعت ۱۴:۳۰ از مصلای رشت به طور زنده و ویژه برنامه ” تفسیر قرآن ” در بیت حضرت آیت الله قربانی نماینده معظم ولی فقیه در گیلان هر شب ضبط و از شبکه باران پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه رادیو نیز در این ماه برنامه های متنوع پخش می کند؛ گفت: برنامه‌های”بر آستان جانان” عنوان برنامه رادیویی ویژه افطار هر روز به مدت ۹۰ دقیقه و برنامه ” تمنای وصال ” ویژه سحر هر روز به مدت ۱۲۰ دقیقه از رادیو گیلان پخش می‌شود.

نصرپور تصریح کرد: ویژه برنامه ” تفسیر قرآن “نیز هرشب از رادیو گیلان پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان همچنین از پوشش اخبار ویژه این ماه مبارک به صورت گفتگوی ویژه خبری، گزارش‌های صوتی و تصویری و ارسال اخبار مکتوب به تهران از واحد خبر صدا و سیمای مرکز گیلان خبر داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد