صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ضرورت تبیین سیره عملی شهید بهشتی در جامعه

ابراهیم چراغی در نشست گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، اظهار کرد: شخصیت شهید بهشتی دارای افکار والایی بود که باید به آن توجه شود و سیره عملی شهید بهشتی در بین آحاد جامعه تبیین شود. وی ارج گذاشتن به مقام والای شهدا را یکی از وظایف مسئولان دانست و […]

کد خبر : 17322 | 10:24 ق.ظ | ۲ تیر , ۱۳۹۴

بهشتی8

ابراهیم چراغی در نشست گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، اظهار کرد: شخصیت شهید بهشتی دارای افکار والایی بود که باید به آن توجه شود و سیره عملی شهید بهشتی در بین آحاد جامعه تبیین شود.

وی ارج گذاشتن به مقام والای شهدا را یکی از وظایف مسئولان دانست و گفت: همه باید به تأسی از شهدا در تدوین هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم و برنامه‌های شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه تلاش کنیم.

معاون فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه وظایف قوه قضائیه بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: استقرار و گسترش عدالت‌محوری در قوه قضائیه از جمله وظایف این قوه است.

وی آشنا کردن مردم به احکام اجتماعی را اصول مهمی در برنامه‌ریزی‌ها عنوان کرد و گفت: هفته قوه قضائیه بهترین فرصت برای این کار است.

امام جمعه رضوانشهر نیز در نشست مذکور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی اظهار کرد: شهید بهشتی موسس قوه ‌قضائیه پس از انقلاب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام هادی حبیبی با بیان اینکه قوه قضائیه در کشور وظایف عدالت و امنیت را به‌عهده دارد، گفت: قاطعیت و شجاعت قوه قضائیه ستودنی است.

وی با قدردانی از تلاش همه دست‌اندرکاران قوه قضائیه، تصریح کرد: دستگاه قضایی با کسانی که در حفظ اراضی ملی و شئونات اسلامی در سواحل شهرستان اختلال ایجاد می‌کنند برخورد کند.

حفظ حقوق بیت‌المال وظیفه مهم قوه قضائیه است

دادستان رضوانشهر نیز در نشست مذکور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی اظهار کرد: دستگاه قضایی مرجع رسیدگی و پاسخ‌گویی به شکایات و دعوی مردم است.

علی‌اصغر محمودیان با اشاره به اینکه محورهای اساسی قوه قضائیه بحث حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تعدی به اراضی ملی و منابع طبیعی است، گفت: با توجه به ویژگی‌هایی که این منطقه دارد افراد سودجو قصد دست‌اندازی و انفال را دارند بنابراین تمام دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری لازم را با دستگاه قضایی داشته باشند.

وی برخورد با اخلال‌گران در نظم و امنیت اجتماعی و مواد مخدر را از دیگر برنامه‌های قوه قضائیه عنوان کرد و ادامه داد: تمام نهادها باید با جدیت در این زمینه ورود کنند زیرا اگر خانواده نباشد ما اجتماعی نداریم.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در نشست مذکور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه شخصیت شهید بهشتی که فرمود شهید بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد، گفت: شهید بهشتی در تمام ابعاد یک انسان برجسته بود.

بهرام صدیقی با بیان اینکه در دوران زندگی شهید بهشتی کسی به عمق والای شخصیت این مرد پی نبرد، اظهار کرد: باید برای پاسداشت هفته قوه ‌قضائیه و این شهید بزرگوار از تمام ظرفیت‌های شهرستان استفاده کنیم.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد