صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله هفتم تیر

هفتم تیر سال ۱۳۶۰ یکی از غمناک‌ترین برگ های تقویم انقلاب اسلامی به شمار می رود. در این روز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدایت مهره‌های خودفروخته داخلی خود به گمان اینکه می‌توان با ترور و ایجاد ترس و وحشت، در دل مردم و مسئولان تفرقه ایجاد نمود، فاجعه‌ای خونین و جبران […]

کد خبر : 17381 | 12:56 ب.ظ | ۳ تیر , ۱۳۹۴

شورا25

هفتم تیر سال ۱۳۶۰ یکی از غمناک‌ترین برگ های تقویم انقلاب اسلامی به شمار می رود. در این روز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدایت مهره‌های خودفروخته داخلی خود به گمان اینکه می‌توان با ترور و ایجاد ترس و وحشت، در دل مردم و مسئولان تفرقه ایجاد نمود، فاجعه‌ای خونین و جبران ناپذیری را در میدان سرچشمه تهران، دفتر حزب جمهوری اسلامی رقم زدند. در این حادثۀ خونبار و جانکاه، شهید مظلوم آیت الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی به همراه هفتاد و دو تن از یاران صدیق حضرت امام خمینی(ره) آماج تروریسم دولتی استکبار جهانی قرار گرفتند. ترور ناجوانمردانۀ بزرگمردان انقلاب اسلامی در عین مظلومیت، زمینه ساز طرد همیشگی منافقین توسط ملت مسلمان ایران شد و صحنۀ سیاسی کشور را از لوث وجود نفاق به آرامش رساند.

شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی با شهادت خود بیداری و بصیرت را به ملت ایران هدیه نمود تا به مدد باور انقلابی خود، هر روز گام‌های استوارتری به سوی فتح قلۀ استقلال و آزادی بردارند. خدمات ارزنده شهید بهشتی به ویژه در تصویب قانون اساسی و همچنین تشکیل مجلس شورای اسلامی در سال‌های نخست انقلاب ثمره ارزشمندی را برای امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار گذاشت تا ملت انقلابی و ولایی ایران اسلامی در پشتیبانی از اصل انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه لحظه‌ای درنگ ننمایند.

درخشش چهار ستاره گیلانی در آسمان هفت تیر، دکتر حسن عضدی، سیف الله عبدالکریمی و محمد صادق اسلامی و جواد سرافراز، نشان از پیشگامی و انقلابی بودن مردمی دارد که شیرمردان و دلیرانی همچون میرزا کوچک جنگلی را در تاریخ مبارزاتی خود دارند و در پیروی از امام و ولایت با جان‏نثاری خود تا آخرین نفس ایستادگی و مقاومت می‎کنند تا به فیض شهادت برسند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران صدیق حضرت امام(ره) به ویژه چهار شهید گیلانی این حادثه خونین، از مردم همیشه در صحنه گیلان دعوت می نماید تا با حضور باشکوه خود در مراسم استانی بزرگداشت شهدای هفتم تیر، رأس ساعت ۲۲ روز شنبه ششم تیر ماه در حسینیه حضرت اباالفضل (شهدای گمنام) شهر رشت که با سخنرانی آیت الله سعیدی «نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برگزار می‌گردد، برگ زرّین دیگری بر دفتر انقلاب اسلامی در استان گیلان بیافزایند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد