صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مراسم بزرگداشت استاندار شهید گیلان در ۱۳ تیرماه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان از برگزاری مراسم بزرگداشت استاندار شهید و معاون عمران وی در رشت، رودسر و لنگرود در ۱۳ تیرماه جاری خبر داد. به گزارش فارس، محمد احمدی‌پور در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهید علی انصاری استاندار اسبق و شهید نورانی معاون عمرانی وی اظهار کرد: موظف هستیم یاد […]

کد خبر : 17399 | 8:44 ق.ظ | ۶ تیر , ۱۳۹۴

انصاری11

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان از برگزاری مراسم بزرگداشت استاندار شهید و معاون عمران وی در رشت، رودسر و لنگرود در ۱۳ تیرماه جاری خبر داد.

به گزارش فارس، محمد احمدی‌پور در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهید علی انصاری استاندار اسبق و شهید نورانی معاون عمرانی وی اظهار کرد: موظف هستیم یاد و خاطره شهدا را به بهترین نحو ارج بگذاریم.

وی با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی در حساس‌ترین مقطع تاریخی کشور جان خود را پای آرمان‌هایشان گذاشتند، افزود: باید فرصتی برای مرور آنچه که بر ملت ما گذاشت، ایجاد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان آرامش و سربلندی جامعه را مدیون ایثارگری شهدایی دانست که از جان خود گذشتند تا ملت از امنیت، عزت و سربلندی برخوردار شود.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد شهیدان انصاری و نورانی خبر داد و خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت این دو شهید ۱۳ تیرماه جاری در رشت و عصر همین روز در رودسر و لنگرود برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، علی انصاری تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وی علیرضا نورانی در سال ۱۳۶۰ ساعت هفت بامداد ۱۵ تیرماه مصادف با چهارمین روز از ماه مبارک رمضان در حالی که از خیابان لاکانی رشت عازم محل خدمت در استانداری بودند، توسط منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد