صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهرستان ماسال

معاون فرماندار ماسال از برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت شهدای هفتم تیر در این شهرستان خبر داد. به گزارش فارس، اسماعیل قاسمی در جمع اعضای ستاد گرامیداشت شهدای هفتم تیر این شهرستان ترورهای زنجیره‌ای در ابتدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را حاصل دشمنی برخی مزدوران داخلی دانست. وی با بیان اینکه دشمنان داخلی بهترین نخبگان […]

کد خبر : 17401 | 8:49 ق.ظ | ۶ تیر , ۱۳۹۴

معاون فرماندار ماسال از برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت شهدای هفتم تیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، اسماعیل قاسمی در جمع اعضای ستاد گرامیداشت شهدای هفتم تیر این شهرستان ترورهای زنجیره‌ای در ابتدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را حاصل دشمنی برخی مزدوران داخلی دانست.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی بهترین نخبگان انقلاب را به شهادت رساندند، افزود: دشمنان تلاش کردند تا انقلاب اسلامی از مسیر خود منحرف شود اما با یاری خدا و همت مردم نتوانستند به هدف شوم خود برسند.

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه دارد، تصریح کرد: تا امروز شاهد انواع توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی در راستای دلسرد کردن مردم از انقلاب بوده‌ایم.

وی یکی از راهکارهای دشمن را ایجاد رعب و وحشت در بین مردم ذکر کرد و یادآور شد: حادثه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش از جمله جنایات دشمنان نظام اسلامی است.

قاسمی اقدام به ترور توسط دشمنان را ناشی از استیصال بودن آنها در مقابل منطق و اقتدار نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز شاهد هستیم کشورهای غربی که مدعی مبارزه با تروریسم  هستند از گروهک‌های تروریستی به شدت حمایت می‌کنند.

وی شناساندن اندیشه شهید بهشتی به عموم مردم به ویژه نسل جوان را مورد تاکید قرار داد و گفت: برنامه‌ریزی صحیح و فراهم آوردن فضای مناسب موجب معرفی اندیشه و آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید بهشتی می‌شود.

معاون فرماندار ماسال از برگزاری مراسم ویژه یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در این شهرستان خبر داد و متذکر شد: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای ترور شهرستان از جمله برنامه‌های هفتم تیر است.

وی برگزاری مسابقات ورزشی و محفل انس با قرآن با یاد شهدای هفتم تیر را از شاخص‌ترین برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفتم تیر ماسال عنوان کرد.

قاسمی با اشاره به نام‌گذاری یکی از میادین به نام شهدای هفتم تیر، از شهرداری‌های ماسال خواست تا یکی از میادین یا معابر عمومی خود را به نام شهدای هفتم تیر نام‌گذاری کنند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد