صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هفتم تیر، فرصتی مغتنم برای تکریم تلاشگران دستگاه قضایی است

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی به مناسبت فرارسیدن هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب گفتند: هفتم تیر، فرصتی مغتنم برای تکریم تلاشگران متعهد عرصه قضا و عدالت و تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است. آیت الله زین العابدین […]

کد خبر : 17409 | 8:38 ب.ظ | ۶ تیر , ۱۳۹۴

مشترک19

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیام مشترکی به مناسبت فرارسیدن هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب گفتند: هفتم تیر، فرصتی مغتنم برای تکریم تلاشگران متعهد عرصه قضا و عدالت و تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی در این پیام مشترک آورده اند: قوه قضائیه، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی ، پاسداری از قانون اساسی و تحقق بخشیدن عدالت به عنوان گفتمان اصلی انقلاب اسلامی برعهده دارد.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: بی شک دستگاه قضائی با بهره گیری از شرع مقدس اسلام دستاوردهای شگرفی را در زمینه های تدوین لوایح قضائی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، کاهش اطاله دادرسی، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی های مشروع داشته است.

آیت الله قربانی و محمدعلی نجفی اظهار امیدواری کردند که قوه قضائیه در سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی در مسیر احیای عدالت گام های موفقیت آمیز بیشتری بردارد.

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در خاتمه این پیام مشترک اضافه کرده اند: نامگذاری این هفته به نام قوه قضائیه که مزین است به سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از بهترین یاران انقلاب و امام ، فرصتی مغتنم برای تکریم تلاشگران متعهد عرصه قضا و عدالت و تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

آنان در این پیام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن مردان بزرگ، هفته قوه قضائیه را به تمامی خدمتگزاران و مسئولین قضایی تبریک گفته و توفیق روزافزون برای انجام این خدمت مقدس و پیاده نمودن عدالت را مسئلت کرده اند.

شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای انقلاب اسلامی، در حادثه بمب گذاری هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

شهیدان حسن عضدی، سیف الله عبدالکریمی، جواد سرافراز و محمدصادق اسلامی از شهدای گیلانی حادثه هفتم تیر هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد