صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهرستان بندرانزلی

دادستان عمومی و انقلاب انزلی در آیین سی و چهارمین سالگرد شهادت شهدای فاجعه هفتم تیر و شهدای ترور این شهرستان گفت: آگاهی و بصیرت مردم استحکام نظام اسلامی را بیشتر کرده است. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد صادق ایران عقیده روز یکشنبه در این مراسم که در مسجد پیامبر ناوگان شمال بندرانزلی برگزار […]

کد خبر : 17456 | 10:13 ق.ظ | ۸ تیر , ۱۳۹۴

۸۱۶۶۲۸۷۹-۷۰۰۰۱۵۶۴

دادستان عمومی و انقلاب انزلی در آیین سی و چهارمین سالگرد شهادت شهدای فاجعه هفتم تیر و شهدای ترور این شهرستان گفت: آگاهی و بصیرت مردم استحکام نظام اسلامی را بیشتر کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد صادق ایران عقیده روز یکشنبه در این مراسم که در مسجد پیامبر ناوگان شمال بندرانزلی برگزار شد با اشاره به آرمان های شهدا و لزوم زنده نگه داشتن راه انان اظهار کرد: یقینا اگر انسان در مسیر شهدا قرار بگیرد از خود و حرکت اجتماعی خود ظهور و بروزهایی را نشان می دهد .
وی خاطرنشان کرد: زمانی این حرکت ها اثرگذار است که قدر و منزلت شهدا را بدانیم و اینکه بفهیم بر روی چه سفره ای نشسته ایم و چگونه از آن بهره مند می شویم .

دادستان عمومی انزلی متذکر شد: هر قدر بیشتر در مسیر شهدا قرار بگیریم بهتر مسیر انها را درک خواهیم کرد و خداوند به ما نصرت عطا می کند ولی اگر ذره ای شک در وجود ما رخنه کند مطمئن باشید سقوط خواهیم کرد .

وی با تاکید بر این که مومن وقتی با دین گره می خورد حیاتش حیات انسانی می شود، تصریح کرد: هنگامی که در مقابل دشمن محکم ایستادگی کنیم قادر به شکست دشمن خواهیم بود.

حجت الاسلام ایران عقیده اظهار کرد: شهید بهشتی شخصیتی بود که چنین عمل کرد و حیات خود را در راه حمایت و دفاع از ولی خود صرف کرد به همین جهت همه تیرهای بلا به او اصابت کرد .

وی با اشاره به این که چنین روحیه ای در دیگر شهدای ما نیز تجلی یافته یادآور شد: وقتی به وصایای شهدا می نگریم معرفتی را در آن می بینیم که برای کسب آن سال ها ممارست نیاز است ولی وقتی راهنما شخصیتی چون امام خمینی باشد طفلی ۱۴ ساله به آن معرفت بالا دست پیدا می کند.

دادستان انزلی اظهار کرد: کسانی که در مکتب امام پرورش یافته اند خود را سپر بلای ولی نمودند و امروز هم چنین است .

وی تصریح کرد: امروز شبکه های مجازی در حال کار هستند و برنامه هایی را می سازند تا بیشترین فشار را بر ایران اسلامی وارد کنند و در این بین دو موضوع از همه شاخص تر است .

حجت الاسلام ایران عقیده یکی از این موارد را تلاش دشمن برای شکستن ولایت فقیه عنوان و خاطرنشان کرد: این ملت با هدایت ولایت بود که توانست همه سختی ها را پشت سر بگذارد و تاکنون مقاوم مانده وشما نیز شاهد بودید هرجا حمایت از ولایت بود موفقیت و پیروزی بود.

دادستان انزلی مورد دوم را کوشش دشمن برای ترویج بی بند و باری و فساد در جامعه عنوان و یادآور شد: آنچه نظام اسلامی را آسیب پذیر می کند همین فساد است .

وی یاداور شد: شهید بهشتی در آن مقطع توانست با دفاع از ولایت و طراحی برای جلوگیری از فساد گلوگاه ورود دشمن را ببندد و شهادت او چهره خبیث نفاق را برای همه نمایان کرد.

حجت الاسلام ایران عقیده خاطرنشان کرد: امروز هم دشمن سر سوزنی از دشمنی خود کوتاه نیامده است و حتی شدیدتر ورود کرده اما در مقابل آن اگاهی و بصیرت مردم استحکام نظام را بیشتر کرده و قدرت عمل را از دشمن گرفته است.

وی تاکید کرد : ما باید ارتباط مستقیم و محکم با ولایت را حفظ کنیم ، زیرا آنچه در موفقیت انقلاب و نظام اثرگذار است ارتباط با معنوی با ولایت است و این است که انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون با هدایت امام و رهبری های مقام معظم رهبری با صلابت به راه خود ادامه می دهد.

دادستان انزلی افزود: تلاش ائمه برای ایجاد حکومت اسلامی توسط فرزند خلفشان امام راحل در عصر حاضر به نتیجه رسید و ما باید قدردان امام و شهدایی چون بهشتی باشیم .

در این آیین فرماندار و جمعی از مسوولان سازمان ها نهادها و ارگان های شهرستان حضور داشتند .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد