صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهرستان رودسر

مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲تن از یاران امام و روز قوه قضاییه با حضور مسوولان شهرستان رودسر برگزار شد. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عظیم ابراهیمی از قضات دادگستری رودسر روز یکشنبه در این مراسم از شهید آیت الله دکتر بهشتی به عنوان یکی از شخصیت های بزرگ انقلاب و […]

کد خبر : 17463 | 10:12 ق.ظ | ۸ تیر , ۱۳۹۴

۳۹۳۱۶۱

مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲تن از یاران امام و روز قوه قضاییه با حضور مسوولان شهرستان رودسر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عظیم ابراهیمی از قضات دادگستری رودسر روز یکشنبه در این مراسم از شهید آیت الله دکتر بهشتی به عنوان یکی از شخصیت های بزرگ انقلاب و نظام یاد کرد و گفت: او از یاران صدیق انقلاب و نظام بود و در راه توسعه و اعتلای انقلاب و روشنگری ماهیت جریان نفاق برای مردم تلاش های وافری کرد و مظلومانه به شهادت رسید.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل که فرمودند ‘شهید بهشتی یک ملت بود برای ملت’ بیان کرد: چرا که این شهید بزرگوار همیشه چهره نفاق را برای همگان به خوبی معرفی و افشا می کرد و به همین علت ناجوانمردانه از سوی ایادی استکبار به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهادت دکتر بهشتی موجب افشای چهره پلید نفاق در جامعه شد، بیان کرد: ترور ۱۷هزار شهید در ایران اسلامی از سوی جریان نفاق با هدایت آشکار و علنی استکبار جهانی بوده است و آنان از این طریق می خواستند انقلاب ما را از درون ساقط کنند اما به این خواسته شوم خود نرسیدند و این شهادتها امروز باعث اقتدار و بالندگی نظام شده است.

وی با بیان اینکه جریان نفاق لحظه ای برای ضربه زدن به نظام درنگ نخواهد کرد، تصریح کرد: تنها راه مقابله با این جریانات قرار گرفتن در زیر چتر ولایت و رهبری است که دشمنان را از رسیدن به اهدافشان باز خواهد شد و امروز به برکت این جایگاه رفیع و عظیم است که دنیای استکبار نتوانسته به اهداف شوم خود دست یابد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد