صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس شهرستان رشت +تصاویر

نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس شهرستان رشت، سه‌شنبه ۹ تیرماه در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست با اشاره به اهداف ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس گفت: مهمترین پیام روز جهانی قدس، تحکیم وحدت مسلمانان جهان برای آزادسازی قدس از دست رژیم اشغالگر اسرائیل و […]

کد خبر : 17467 | 5:13 ب.ظ | ۹ تیر , ۱۳۹۴

IMG_2256

نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس شهرستان رشت، سه‌شنبه ۹ تیرماه در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست با اشاره به اهداف ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس گفت: مهمترین پیام روز جهانی قدس، تحکیم وحدت مسلمانان جهان برای آزادسازی قدس از دست رژیم اشغالگر اسرائیل و محو صهیونیسم از صفحه روزگار است.

حجت‌الاسلام‌ و‌ المسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه باید روحیه مقاومت ملت آزاده فلسطین زنده نگه داشته شود افزود: علما، صاحب نظران، نویسندگان و هنرمندان باید با تبیین موضوع اشغال فلسطین، ماهیت اسرائیل را افشا کنند.

وی با بیان اینکه شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» شعار بی‌پایه و اساسی بود که فتنه‌گران در سال ۸۸ سردادند، اظهار داشت: فلسطین تنها دغدغه ملت ایران نیست بلکه تمام جهان اسلام باید نگرانی آزادسازی قدس شریف را داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به ناتوانی و شکست رژیم غاصب اسرائیل در جنگ‌های ۳۳روزه، ۲۲روزه و ۹ روزه تصریح نمود: استقامت و مبارزه ملت مسلمان فلسطین ۶۶ ساله شده است و همچنان با دستان خالی از سلاح و با اتکال به خداوند منان در برابر رژیم نامشروع اسرائیل ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اشجری با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد گفت: ملت آزاده دنیا به شدت از جنایات آل سعود در یمن که با حمایت اسرائیل صورت می‌پذیرد، عصبانی هستند.

IMG_2219

وی با بیان اینکه دامنه نفرت از آمریکا و اسرائیل فراگیرتر از سال‌های گذشته است افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۰ نقطه استان گیلان و در شهر رشت راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز ۱۹ تیر مصادف با ۲۳ ماه مبارک رمضان از چهار مسیر به سوی میعادگاه نماز جمعه برگزار می‌گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه نباید صرفاً به برگزاری راهپیمایی بسنده کرد افزود: باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی استان برای تهیج و فراهم آوردن زمینه حضور مردم استفاده نمود.

فرماندار شهرستان رشت نیز در این نشست با بیان اینکه صهیونیسم تنها دشمن اسلام و مسلمین نیست گفت: رژیم غاصب اسرائیل دشمن شماره یک بشریت است.

سید عیسی مهدوی با بیان اینکه مبارزه با رژیم اسرائیل تا حصول پیروزی فلسطین ادامه خواهد داشت افزود: باید دلیل دشمنی رژیم غاصب اسرائیل با اسلام و مسلمین را برای نسل جوان تبیین کرد تا ادامه دهنده راه مسلمانان آزاده جهان باشند.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس پیشرو و پیشتاز است اظهار داشت: مبارزه با اسرائیل دائمی است و مردم شریف ایران اسلامی در سایه هدایت مقام معظم رهبری پشتیبان مردم فلسطین خواهند بود.

فرماندار رشت در ادامه سخنانش از تشکیل ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در شهر رشت و بخش‌های پنجگانه این شهرستان خبر داد.

IMG_2222

IMG_2228

IMG_2240

IMG_2248

IMG_2264

IMG_2271

IMG_2282

IMG_2284

IMG_2235

IMG_2237






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد