صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهرستان املش

امام جمعه املش در مراسمی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد شهادت شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل در این شهرستان گفت: پیام مهم حادثه هفتم تیر هوشیاری مسلمانان در برابر خطر نفاق است. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی روز دوشنبه در این مراسم افزود: شهید […]

کد خبر : 17483 | 12:19 ب.ظ | ۱۰ تیر , ۱۳۹۴

تقی روحانی املش ۲۵

امام جمعه املش در مراسمی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد شهادت شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل در این شهرستان گفت: پیام مهم حادثه هفتم تیر هوشیاری مسلمانان در برابر خطر نفاق است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی روز دوشنبه در این مراسم افزود: شهید آیت الله دکتر بهشتی به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی یک ملت بود برای ملت؛ که به دلیل همین جایگاه به دست گروه نفاق به شهادت رسید.

وی بدترین چهره نفاق در جوامع امروزی را، سلفی ها و تکفیری ها عنوان کرد و افزود: امروز در سایت های جهانی آمار تهاجم به مسلمانان شش درصد افزایش یافته که به سبب جنایات همین گروه های تروریستی مسلمان نما بوجود آمده است.
امام جمعه املش با بیان اینکه نباید پیام حادثه هفتم تیر را فراموش کنیم ، بیان کرد: نگذاریم نفاق در ما نفوذ کند یا ناخواسته به این صفت مذموم گرایش پیدا کنیم چون دشمن از این زاویه بدترین ضربه ها را به ما وارد خواهد کرد.
وی گفت: اگر ما دین و قرآن را ملاک عمل قرار دهیم دشمن در ما نفوذ نخواهد کرد و انقلاب اسلامی از این خطر در امام خواهد ماند.
امام جمعه املش شهید بهشتی را پایه گذار قوه قضاییه دانست و بیان کرد: امروز نیز در کشور دستگاه قضا با پرورش قضات مومن ،کارآمد و متعهد توانسته با قضاوت های عادلانه، دعاوی مردم را سامان ببخشد.
وی اضافه کرد: نام شهید بهشتی برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید و این موضوع حقانیت شهدای این حادثه را که چهره نفاق را آشکار کردند، بیان می دارد.
امام جمعه املش تصریح کرد: اسلام همیشه با نفاق روبرو بوده و مسلمانان را نسبت به این پدیده خطرناک هشدار داده و با آن مبارزه کرده است.
وی با بیان اینکه در صدر اسلام پیامبر(ص) مسجد ضرار را به علت مرکز توطئه و نفاق تخریب کرد، بیان کرد: گفتار خداوند و عمل پیامبر (ص) در داستان مسجد ضرار به روشنی نشان داد که مسلمانان هرگز نباید آن چنان ظاهر بین باشند که تنها به قیافه‏ های حق به جانب نگاه کنند و از اهداف اصلی بیخبر و بر کنار بمانند.
حجت الاسلام روحانی اضافه کرد: جریان نفاق در دوران انقلاب اسلامی ما نیز در چندین مرحله جامعه را تهدید کرد اما با هوشیاری امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری و مردم ولایت مدار این توطئه ها خنثی شده اما همچنان این پدیده شوم تا قیامت ادامه دارد و ما باید مراقب باشیم.
گفتنی است؛ در این مراسم جمعی از روحانیان، مسوولان دستگاه قضایی ، خانواده های معظم شهدا و مردم املش حضور داشتند.
شهرستان املش در شرق مرکز گیلان واقع شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد