صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس شهرستان رضوانشهر

فرماندار رضوانشهر به بیداری اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: تفکر امام (ره) استکبار جهانی را زمین‌گیر کرده است. به گزارش فارس، حمیدرضا امام‌پناهی در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: پس از گذشت ۳۷ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی دشمنان در کم رنگ کردن آرمان‌های انقلاب […]

کد خبر : 17489 | 5:29 ب.ظ | ۱۰ تیر , ۱۳۹۴

رضوانشهر12

فرماندار رضوانشهر به بیداری اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: تفکر امام (ره) استکبار جهانی را زمین‌گیر کرده است.

به گزارش فارس، حمیدرضا امام‌پناهی در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: پس از گذشت ۳۷ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی دشمنان در کم رنگ کردن آرمان‌های انقلاب عاجز هستند.

وی برگزاری مراسم ویژه انقلاب اسلامی را با شکوه‌تر از گذشته عنوان کرد و افزود: بسیاری تلاش کردند روز جهانی قدس را کم‌رنگ جلوه دهند اما شاهد افزایش مبارزه با رژیم صهیونیستی بین دیگر ملت‌ها هستیم.

امام‌پناهی با بیان اینکه رژیم فاسد صهیونیستی با کمک گروه‌های تکفیری و تروریستی همچون داعش به‌دنبال ایجاد شکاف بین مسلمانان است، تصریح کرد: پایه‌گذاری روز قدس توسط امام (ره) و وحدت بین مسلمانان موجب شده، صهیونیست‌ها در اجرای اهداف خود ناتوان بمانند.

فرماندار رضوانشهر به تلاش دشمنان مبنی بر جلوگیری از رشد اسلام‌گرایی بین دیگر ملت‌ها اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان اسلام با ایجاد گروه‌های تکفیری می‌خواهند چهره اسلام بین جهانیان را خشن جلوه دهند.

وی با تأکید براینکه ملت ایران به اهمیت روز قدس آگاهی دارد، بیان کرد: روز قدس تنها ویژه ایران نیست و کشورهای مسلمان و غیرمسلمانان نفرت خود از رژیم فاسد صهیونیستی را در این روز اعلام می‌کنند.

* حضور در راهپیمایی روز قدس نشان‌دهنده پیروی از آرمان امام (ره) است

امام جمعه رضوانشهر نیز در جلسه مذکور روز جهانی قدس را گرامی‌ داشت و گفت: اهمیت روز جهانی قدس با توجه به حضور گروه‌های تکفیری در منطقه بیشتر شده است.

حجت‌الاسلام هادی حبیبی بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و افزود: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس مانند دفاع از فلسطین است و مسلمانان برای حفظ آرمان‌های امام (ره) و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در این راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند.

وی راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: روز جهانی قدس فرصت خوبی برای حمایت از گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران است.

* کشورهای اسلامی خواستار قطع رابطه با رژیم صهیونیستی هستند

امام جمعه پره‌سر نیز در جلسه ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس رضوانشهر با اشاره به اینکه نعمت بزرگ انقلاب اسلامی با کمک خداوند حاصل شده است اظهار کرد: رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی تلاش می‌کند مردم کشورهای منطقه احساس امنیت نداشته باشند.

حجت‌الاسلام محمد مهدی‌نژاد با تأکید براینکه بسیاری از ملت‌های اسلامی و غیراسلامی خواستار قطع رابطه با رژیم صهیونیستی هستند، افزود: سران کشورها باید به خواسته‌ها ملت‌ها عمل کنند.

جهانبخش آرمان جانشین سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در جلسه مذکور با گرامیداشت روز جهانی قدس، گفت: روز قدس مایه عزت، دمیده شدن خون در رگ‌های جامعه اسلامی و آزمایش بزرگ امت اسلام است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد