صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس شهرستان لنگرود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود گفت: حضور گسترده مردم در روز قدس نشان از حمایت و پشتیبانی از جمهوری اسلامی و پایبندی به ارزش‌هاست. محمد رضا محمدی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود در ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که امروز (۱۰ تیر) در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: روز قدس یکی از مهم ترین […]

کد خبر : 17491 | 5:35 ب.ظ | ۱۰ تیر , ۱۳۹۴

لنگرود ۵۸

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود گفت: حضور گسترده مردم در روز قدس نشان از حمایت و پشتیبانی از جمهوری اسلامی و پایبندی به ارزش‌هاست.

محمد رضا محمدی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود در ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که امروز (۱۰ تیر) در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: روز قدس یکی از مهم ترین مناسبت‌های مسلمانان و جهان اسلام است که اهمیت بزرگداشت این روز مهم باید بیشتر از گذشته جلوه‌گری کند.

وی روز قدس را میراث ماندگار امام خمینی(ره) و اعلام همبستگی و اتحاد با ملت مظلوم فلسطین دانست و افزود: حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس نشان از حمایت و پشتیبانی از جمهوری اسلامی و پایبندی به ارزش‌هاست.

محمدی با اشاره به اینکه  جمهوری اسلامی کانون آزادی خواهی است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی در سایه عزتمندی، خط مقدم‌های خود را از مرزهای جغرافیایی عبور داده و ضروری است وحدت خود را همیشه حفظ کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود خاطرنشان کرد: مسئولیت ایجاب کند که همیشه در صحنه حضور داشته و این روز مهم نیز باشکوه بیشتری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس در لنگرود همزمان با سراسر کشور جمعه( ۱۹ تیر) از ساعت ۱۱:۳۰ صبح شروع می‌شود، اذعان کرد: این راهپیمایی باشکوه از جلوی سپاه پاسداران این شهرستان شروع و به مصلی ختم می‌شود.

محمدی، محدودیت‌های ترافیکی و برقراری نظم و امنیت، رژه موتورسواران، مسابقه نقاشی با موضوع روز قدس را از جمله برنامه‌های حاشیه‌ای این روز مهم دانست.

سرهنگ سید حبیب حسینی، فرمانده سپاه پاسداران لنگرود نیز در این جلسه با بیان اینکه حضور گسترده مردم در روز قدس اعلام نفرت از رژیم صهیونیستی است، گفت: برگزاری چنین مراسم‌هایی نیاز به همکاری سیستم شهرستانی است تا با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه سیستم صوتی قوی باید این مراسم را پوشش دهد، تصریح کرد: فعال بودن سیستم‌های سیار  و ثابت صوتی، فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی و ایجاد امنیت از دیگر برنامه های روز جهانی قدس است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد