صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس استان گیلان +گزارش تصویری

  دومین نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس استان گیلان، یکشنبه ۱۴ تیرماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در روز ۱۹ تیرماه مصادف با بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، گفت: فضاهای مجازی، خبرگزاری‌ها، اصحاب رسانه و […]

کد خبر : 17536 | 3:23 ب.ظ | ۱۴ تیر , ۱۳۹۴

 IMG_2388

دومین نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس استان گیلان، یکشنبه ۱۴ تیرماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در روز ۱۹ تیرماه مصادف با بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، گفت: فضاهای مجازی، خبرگزاری‌ها، اصحاب رسانه و صدا و سیما باید فعال‌تر از گذشته، زمینه‌ حضور گسترده مردم را در راهپیمایی روز قدس فراهم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، شب قدر را فرصتی مناسب برای جلای روح و جان انسان دانست و اظهار داشت: شب قدر برتر از هزار ماه است و انسان می‌تواند خودش را از گناهان گذشته شست‌وشو دهد.

وی با اشاره به ضربت خوردن امیر ارزش‌ها، حضرت علی(ع) در شب نوزدهم رمضان، افزود: به راستی جامعه به کجا می‌رسد که تصمیمش بر آن می‌شود که امام معصوم(ع) را در محراب مسجد به شهادت برساند. جامعه‌ای که بصیرت دینی ندارد و سراسر غفلت است، به جنگ با امام خود برمی‌خیزد و او را تنها می‌گذارد.

این مقام مسئول، امام علی(ع) را شاخص انسان در پیدا کردن صراط مستقیم دانست و تصریح کرد: ناخدای کشتی انقلاب در عصر حاضر ولی امر مسلمین است. امام راحل همواره بر پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید می‌کرد. قطعا اگر غفلت کنیم و رفتار و گفتارمان با ولی فقیه زاویه داشته باشد، همان گرفتاری‌هایی که دامن‌گیر پیشینیان ما شد، دامن‌گیر ما نیز می‌شود. رهبری حکیم، هوشیار و فرزانه انقلاب امروز راه امام(ره) را به درستی و با صلابت تمام طی می‌کند.

IMG_2394

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری افزود: فضاهای مجازی، خبرگزاری‌ها، اصحاب رسانه و صدا و سیما باید فعال‌تر از گذشته، زمینه‌ حضور گسترده مردم را در راهپیمایی روز قدس فراهم کنند. همچنین وعاظ و خطبا از فرصت ذی‌قیمت شب‌های قدر برای تهییج و ایجاد انگیزه در مردم برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، عدم وجود رهبر حکیم و آگاه را عامل مصادره شدن انقلاب مصر و سایر انقلاب‌های منطقه دانست و ادامه داد: فرمان ولی فقیه فصل‌الخطاب است و بسیاری از بحران‌ها در زمان حیات امام(ره) و امروز توسط مقام معظم رهبری خنثی شد. در واقع هوشیاری و بیداری رهبر انقلاب این کشتی را به ساحل کشانده است.

وی روز قدس را روز همدردی با مردم فلسطین و روز وحدت جهان اسلام دانست و گفت: هر مسلمان و آزادی‌خواهی در هر نقطه از عالم اگر خشم و تنفر خودش را از اسرائیل به نمایش بگذارد، صحنه ماندگاری ایجاد می‌شود. آن روزهایی که امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید و مردم مسلمان جهان را به اعلام برائت از اسرائیل غاصب فرا خواند، ایران تنها کشوری بود که راهپیمایی روز قدس را برگزار می‌کرد، اما امروز بسیاری از کشورهای مسلمان و غیر مسلمان تنفر خودشان را از اسرائیل نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۰ نقطه گیلان به سوی میعادگاه‌های نماز جمعه خبر داد و خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان، ساعت ۱۰٫۳۰ صبح روز جمعه، ۱۹ تیرماه جاری در ۴ مسیر به طرف مصلی امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار می‌شود.

 IMG_2311

IMG_2305 IMG_2308 IMG_2345 IMG_2357IMG_2370IMG_2350 IMG_2373IMG_2378 IMG_2338 IMG_2395IMG_22915IMG_2308IMG_2298IMG_2317IMG_2336 IMG_2400






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد