صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مرزنشینان آستارا، آماده خلق حماسه ای دیگر در روز جهانی قدس

فرمانده مرزبانی شهرستان آستارا گفت: مرزنشینان آستارا با تکیه بر آرمان های امام خمینی (ره) آماده خلق حماسه ای دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس هستند. به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ ایرج زارعی روز یکشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس آستارا افزود : روز قدس بهانه ای است که مردم آزادیخواه جهان حمایت خود […]

کد خبر : 17562 | 3:38 ب.ظ | ۱۴ تیر , ۱۳۹۴

آستارا ۴۸

فرمانده مرزبانی شهرستان آستارا گفت: مرزنشینان آستارا با تکیه بر آرمان های امام خمینی (ره) آماده خلق حماسه ای دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ ایرج زارعی روز یکشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس آستارا افزود : روز قدس بهانه ای است که مردم آزادیخواه جهان حمایت خود را از مظلوم و انزجار و نفرت خود را از ظالم به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی در این روز در بسیاری از کشورهای جهان با شکوه خاصی برگزار می شود ، اضافه کرد : پرشور برگزار شدن همه ساله راهپیمایی روز قدس ، بیش از پیش تدبیر و افق دید والای امام خمینی (ره) را در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان نشان می دهد.
وی فلسطین را چشم امید جهان اسلام نام برد و اظهار کرد : برگزاری باشکوه روز قدس در طول ۳۶ سال از حیات انقلاب اسلامی نتایج مثبتی برای نظام اسلامی و جهان اسلام به ارمغان آورده است.
وی حاکم شدن بیداری اسلامی در مرزهای کشورهای اسلامی و غیراسلامی را نمونه ای از برکات روز قدس عنوان کرد و گفت : توان و وحدت مردم ایران اسلامی به عنوان پرچمداران حمایت از مظلومان عالم امروز برای جهان استکبار محرز شده است.
وی جبهه گیری دشمنان اسلام را در مقابل دین الهی بی نتیجه خواند و ادامه داد : تهدیدات و تحریم ها همواره در طول چند دهه از عمر انقلاب علیه ایران اسلامی بوده است ولی تجربه نشان داده هر چه قدر تهدید و تحریم از سوی دشمنان زیاد شود به همان اندازه حضور مردم ایران اسلامی در صحنه های سیاسی و اجتماعی پر رنگ تر می شود.
جانشین فرمانده سپاه آستارا نیز در این نشست گفت : در آستانه روز قدس که می بایست همه هم و غم جهان اسلام معطوف مسایل فلسطین شود ، توطئه های بی شماری از سوی برخی کشورهای عربی و غربی در کشورهای اسلامی ایجاد شده تا توجه مردم به فلسطین کمرنگ شود.
سرگرد بهزاد قنبری بیان کرد : تمام تلاش دشمن این است که روز جهانی قدس در کشور اسلامی ما کم رنگ تر از سال های قبل برگزار شود ولی مردم ولایت مدار ایران با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) ، در حمایت از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین یک بار دیگر برگ زرین دیگری را بر صفحه انقلاب ثبت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه مردم آگاه و بیدار شهرستان آستارا همواره حضور انقلابی خود را در راهپیمایی های روز جهانی قدس نشان داده اند ، اضافه کرد : در روز جهانی قدس امسال نیز مطابق سال های گذشته مردم همیشه در صحنه آستارا با مشت های گره کرده به سمت مصلای نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد و قطعنامه روز جهانی قدس نیز پیش از اذان ظهر در محل مصلای نماز جمعه شهرستان آستارا قرائت می شود.
قنبری حضور پر رنگ روسا و کارکنان ادارات و نهادهای مختلف شهرستان را در این راهپیمایی الزامی دانست و گفت : ورزشکاران ، بازاریان ، هنرمندان و خبرنگاران شهرستان آستارا نیز به همراه سایر اقشار مردم به صورت منسجم و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه ۱۹ تیرماه حضور چشمگیری خواهند داشت.
امسال به دلیل احتمال مصادف شدن عید سعید فطر با جمعه بیست و ششم تیرماه، بنا شده تا راهپیمایی این روز بزرگ، یک هفته زودتر برگزار شود.
شهرستان ۸۶ هزار نفری آستارا در ۲۰۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد