صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کودکان گیلان در روز جهانی قدس جنایات رژیم کودک‌کش آل سعود را محکوم می کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از راهپیمایی کودکان در راستای محکوم کردن رژیم کودک‌کش آل‌سعود در یمن در روز جهانی قدس در شهر رشت خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه روز جهانی قدس روز همدردی با مردم فلسطین است اظهار کرد: روز جهانی قدس روز […]

کد خبر : 17576 | 4:55 ب.ظ | ۱۵ تیر , ۱۳۹۴

مجتبی اشجری ۵۴

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از راهپیمایی کودکان در راستای محکوم کردن رژیم کودک‌کش آل‌سعود در یمن در روز جهانی قدس در شهر رشت خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه روز جهانی قدس روز همدردی با مردم فلسطین است اظهار کرد: روز جهانی قدس روز وحدت جهان اسلام است.

وی ادامه داد: در روز جهانی قدس مسلمانان و آزادی‌خواهان در هر نقطه‌ای از عالم خشم و تنفر خود را از رژیم صهیونیستی به نمایش می‌گذارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری از راهپیمایی کودکان در راستای محکوم کردن رژیم کودک‌کش آل‌سعود در یمن در روز جهانی قدس شهر رشت خبر داد و بیان کرد: راهپیمایی مذکور با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان، سازمان بهزیستی استان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه سه پاراموتور در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر رشت به پرواز در می‌آید، تصریح کرد: تصویربرداری هوایی با استفاده از هلی‌شات از راهپیمایان روز جهانی قدس انجام می‌شود.

وی به برگزاری مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر رشت اشاره کرد و گفت: در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس ایستگاه چهره‌آرایی در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی توزیع محصولات فرهنگی در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر رشت، خاطرنشان کرد: ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه روز جمعه هفته جاری راهپیمایی روز جهانی قدس در مسیرهای چهارگانه در شهر رشت آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر فعال کردن رسانه‌ها و زمینه‌سازی حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و یادآور شد: خطبا و علما از ظرفیت شب‌های احیا برای تهییج مردم برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین استفاده کنند.

وی از رژه موتورسواران با لباس ویژه در جلوی راهپیمایان روز قدس در شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: گردان‌های الزهرا و عاشورا در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد