صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان تالش

امام جمعه اهل سنت مسجد محمدیه تالش با بیان اینکه همه باید در راهپیمایی روز قدس حضوری گسترده داشته باشیم، گفت: با راهپیمایی شکوهمند در روز قدس به ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی پاسخ محکمی می‌دهیم. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسین خانی‌پور  در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس شهرستان تالش اظهار کرد: دنیای امروز ما شرایط پراضطراب و […]

کد خبر : 17579 | 4:57 ب.ظ | ۱۵ تیر , ۱۳۹۴

امام جمعه اهل سنت مسجد محمدیه تالش با بیان اینکه همه باید در راهپیمایی روز قدس حضوری گسترده داشته باشیم، گفت: با راهپیمایی شکوهمند در روز قدس به ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی پاسخ محکمی می‌دهیم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسین خانی‌پور  در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس شهرستان تالش اظهار کرد: دنیای امروز ما شرایط پراضطراب و ناراحتی را سپری می‌کند و بی‌رحمی‌های زیادی را مشاهده می‌کنیم که نشانه ظلم و ستم حاکمان قدرت است.

وی، رژیم صهیونیستی را غده سرطانی خواند و تصریح کرد: روز قدس یک روز بزرگ در تاریخ انقلاب است و حدود یک قرن و اندی مردم مظلوم فلسطین برای بقای سرزمین خود و قبله نخست مسلمانان در حال جنگ هستند.

امام جمعه اهل سنت مسجد محمدیه تالش نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس را در حمایت از حق مسلم مردم مظلوم فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: باید این روز را گرامی بداریم و حضوری باشکوه در راهپیمایی روز قدس داشته باشیم و به ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی پاسخ دندان‌شکن دهیم.

فرمانده انتظامی تالش نیز در جلسه مذکور شهرستان خواستار پاکیزگی معابر و خیابان‌های مسیر راهپیمایی توسط شهرداری تالش شد.

​عباس اسماعیلی با بیان اینکه مسئولان اداره‌ها و نهادها خودروهای دولتی خود را در مسیر راهپیمایی پارک نکنند، افزود: پارک خودروهای دولتی در مسیرهای راهپیمایی ما و مردم را با مشکل مواجه می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در شب‌های قدر منازل خود را خالی از سکنه نگذارند، تصریح کرد: خانواده‌ها مراقبت باشند برای رفتن به مساجد منازل خود را خالی نگذارند تا فرصت برای افراد سارق و سودجو فراهم نشود.

فرماندار تالش نیز در نشست مذکور اظهار کرد: روز قدس طبق فرمایش امام خمینی(ره) یک روز تاریخی و بین‌المللی است و حضور مردم و مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها می‌تواند صحنه‌ای باشکوه را خلق کند.

علی فتح‌اللهی با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی روز قدس باید با شکوه تمام‌تر در تالش برگزار شود، از تمام مدیران اداره‌ها و مسئولان شهرستانی خواستار برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه شد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد