صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان فومن

فرماندار فومن با تاکید بر برنامه‌ریزی برای برگزاری مردمی‌تر راهپیمایی روز قدس، گفت: اصناف و بازاریان در راهپیمایی روز قدس حضوری فعال‌تر داشته باشند. به گزارش فارس، میرشمس مومن‌زاده در ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است. وی روز قدس را نماد ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی […]

کد خبر : 17581 | 5:05 ب.ظ | ۱۵ تیر , ۱۳۹۴

فرماندار فومن با تاکید بر برنامه‌ریزی برای برگزاری مردمی‌تر راهپیمایی روز قدس، گفت: اصناف و بازاریان در راهپیمایی روز قدس حضوری فعال‌تر داشته باشند.

به گزارش فارس، میرشمس مومن‌زاده در ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است.

وی روز قدس را نماد ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی جهان دانست و گفت: با توجه به شرایط جهان حضور گسترده و مردمی در این راهپیمایی بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار فومن با تأکید بر حضور تمام روسای اداره‌ها، دستگاه‌های دولتی، شوراها، دهیاران، روحانیون، رسانه‌ها و … افزود: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که امسال شاهد حضور گسترده و پرشور مردم نسبت به سال گذشته باشیم.

وی نیروی انتظامی را مسئول تأمین امنیت و ترافیک راهپیمایی روز جهانی قدس دانست و گفت: اصناف و بازاریان نیز باید حضوری فعال‌تر و پویاتر داشته باشند.

مومن‌زاده ادامه داد: امسال باید مسئولان و دستگاه‌ها نسبت به مردمی‌تر شدن برنامه و حضور پرشور و مشتاقانه آنها در راهپیمایی تلاش کنند.

وی به موضوع عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: باید با احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان گام‌های خوبی در این زمینه برداریم.

این مسئول با اشاره به اینکه موضوع عفاف و حجاب یکی از ده‌ها شاخصی است که ستاد مذکور می‌تواند به آن توجه داشته باشد، ادامه داد: باید به فکر توسعه و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب باشیم.

وی با اشاره به برخی بدحجابی‌ها در دستگاه‌های دولتی شهرستان، متذکر شد: کارمندی که از حقوق انقلاب اسلامی ارتزاق می‌کند و حداقل‌های عفاف و حجاب را رعایت نمی‌کند حق ورود به اداره‌ها را ندارد.

مومن‌زاده برگزاری همایش، سمینارها، تبلیغات محیطی هنری، فرهنگی و آموزشی را یکی از راهکارهای مبارزه با بدحجابی ذکر کرد و یادآور شد: دانشگاه‌ها به عنوان متولیان فرهنگ و آموزش عالی در ارتباط با گسترش فرهنگ عفاف و حجاب می‌توانند نقش بسیار موثری داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد