صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان صومعه سرا

معاون فرماندار صومعه‌سرا بر ضرورت برنامه‌ریزی مناسب مدیران اداره‌های این شهرستان برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد. به گزارش فارس، محمد مهدی مظفری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت راهپیمایی روز قدس شهرستان صومعه سرا با تسلیت فرارسیدن ایام سالروز شهادت امام علی (ع)، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم […]

کد خبر : 17585 | 5:09 ب.ظ | ۱۵ تیر , ۱۳۹۴

معاون فرماندار صومعه‌سرا بر ضرورت برنامه‌ریزی مناسب مدیران اداره‌های این شهرستان برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد.

به گزارش فارس، محمد مهدی مظفری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت راهپیمایی روز قدس شهرستان صومعه سرا با تسلیت فرارسیدن ایام سالروز شهادت امام علی (ع)، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی مناسب به اهداف ترسیم شده برای بازنمایی روز جهانی قدس برسیم.

وی روز جهانی قدس را محور وحدت جهان اسلام و نمایش وحدت و یکپارچگی امت اسلامی به‌ویژه حمایت از آرمان‌های ملت مسلمان فلسطین و قدس شریف دانست.

معاون فرماندار صومعه‌سرا تصریح کرد: معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی و معطوف کردن نگاه ملل اسلامی به آن یکی دیگر از اهداف گرامیداشت روز جهانی قدس است.

وی روشنگری در زمینه پیوند بین وهابیت و صهیونیسم، تهاجم به یمن با محوریت آمریکا، ترسیم پیامدهای راهبردی نگاه حضرت امام خمینی ره در طراحی روز جهانی قدس و… را از دیگر اهداف گرامیداشت این روز بزرگ دانست.

مظفری با بیان اینکه تمام اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی باید تعامل و همکاری خوبی در اجرای هر چه بهتر و با شکوه‌تر این راهپیمایی با ستاد داشته باشند، گفت: امیدواریم مانند سال گذشته با برنامه‌ریزی مناسب و عمل به تکالیف و وظایف محوله شاهد حضور گسترده مردم و مسئولان در راهپیمایی باشیم.

برگزاری مراسم اربعین شهدای گمنام در صومعه‌سرا

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا نیز در جلسه مذکور با گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار کرد: قدس روز بزرگی در جهان اسلام محسوب می‌شود.

سیدجلیل قاسمی با بیان اینکه نام‌گذاری این روز یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، افزود:به همین دلیل روز قدس را روز حیات اسلام می‌نامند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم امسال شاهد حضور گسترده‌تر و با شکوه‌تر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باشیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اربعین شهدای گمنام، تصریح کرد: این مراسم هم‌زمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و شب هفت حجت‌الاسلام یکتا امام جمعه اسبق صومعه‌سرا و مراسم احیا روی مزار این عزیزان در بوستان ابریشم برگزار می‌شود.

وی به افتتاح ستاد فرهنگی شهرستان در بوستان ابریشم اشاره کرد و یادآور شد: این ستاد در ۱۲ غرفه فرهنگی، هنری، ورزشی، سلامت، عفاف و حجاب طراحی شده که فعالیت اصلی خود را پس از ماه مبارک رمضان به مدت سه ماه آغاز می‌کند.

قاسمی هدف از ایجاد ستاد مذکور را پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان با کمک و همکاری اداره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی عنوان کرد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد