صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش «جهان بدون صهیونیسم» در رشت برگزار می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی گیلان از برگزاری همایش«جهان بدون صهیونیسم» در رشت خبر داد. اسماعیل جانعلی‌پور، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی گیلان با اشاره به تاکید دین مبین اسلام، سفارش‌های مکرر ائمه معصومین(علیهم السلام) و بزرگان دین و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تشکل‌های اسلامی که در مسیر اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند […]

کد خبر : 17588 | 5:14 ب.ظ | ۱۵ تیر , ۱۳۹۴

اسماعیل جانعلی‌پور ۴۸

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی گیلان از برگزاری همایش«جهان بدون صهیونیسم» در رشت خبر داد.

اسماعیل جانعلی‌پور، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی گیلان با اشاره به تاکید دین مبین اسلام، سفارش‌های مکرر ائمه معصومین(علیهم السلام) و بزرگان دین و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تشکل‌های اسلامی که در مسیر اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند باید بیش از همه در حمایت از مظلومین به صحنه بیایند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: باید روز قدس را پرشور‌تر از همیشه برگزار کنیم چرا که روز قدس روز حمایت از مظلومین جهان است.

وی با اشاره به مشارکت گسترده اعضای عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: روز قدس حماسه ملتی انقلابی از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از صهیونیست و استکبار جهانی است.

جانعلی پور ادامه داد: اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی رشت در روز جمعه به صورت متحدالشکل و یکپارچه به اتفاق ملت شریف در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در همه شهرستان‌های استان نیز اعضای انجمن‌های اسلامی برای شرکت در این راهپیمایی دعوت شده‌اند، تاکیدکرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، تشکلی برخاسته از متن دانش آموزان مسلمان و انقلابی ایران است که برای حفظ و نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش می کند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های بصیرتی و جریان ساز برای دانش آموزان در روز جهانی قدس و ایام مقارن با آن اذعان کرد: به مناسبت روز جهانی قدس همچون سنوات گذشته مراسم احیای دانش آموزی تحت عنوان همایش« جهان بدون صهیونیسم» با هدف ایجاد و حفظ روحیه استکبارستیزی ویژه دختران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این همایش بعد از نماز مغرب و عشاء و افطار روز پنجشنبه(۱۸ تیر) در مسجد قدس آغاز شده و تا صبح جمعه(۱۹ تیر) ادامه دارد.

جانعلی پور تصریح کرد: افزون بر ۳۰۰ نفر از اعضای قرارگاه خواهران این اتحادیه در مراسم اعتکاف شرکت می‌کنند.

این مقام مسئول اذعان کرد: محفل انس با قرآن کریم، ویژه برنامه سحر اعم از مناجات و شب زنده داری، ضیافت سحری و نماز جماعت صبح، قرائت دعای عهد و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس از برنامه‌های این همایش است.

جانعلی‌پور، اظهارکرد: صدور بیانیه جنبش دانش‌آموزی، تهیه ویژه نامه الکترونیکی همسنگر، برگزاری ۲۵ حلقه معرفت قرارگاه‌های دانش‌آموزی در شهرستان‌های سراسر استان از جمله برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان در روز قدس است.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه باشگاه بین المللی ضدصهیونیسم در مسیر راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: در این ایستگاه پلاکاردهایی سفید در اختیار اعضای اتحادیه قرار می‌گیرد تا جمله خود را در حمایت از مردم فلسطین و انزجار از استکبار جهانی ثبت کرده و در طول مسیر راهپیمایی با خود همراه داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد