صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






وحدت مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس بهترین پشتوانه برای جهان اسلام است

مشاور فرمانده سپاه قدس در امر صالحین گفت: وحدت مسلمانان در راهپیمایی روز قدس بهترین پشتوانه برای جهان اسلام است. حجت‌الاسلام محمدحسن حسن‌زاده، کارشناس مذهبی فومن در  گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فومن با بیان اینکه روز قدس روز وحدت جهانی مسلمانان است، اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان دفاع از […]

کد خبر : 17600 | 4:11 ب.ظ | ۱۶ تیر , ۱۳۹۴

حسن زاده12

مشاور فرمانده سپاه قدس در امر صالحین گفت: وحدت مسلمانان در راهپیمایی روز قدس بهترین پشتوانه برای جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام محمدحسن حسن‌زاده، کارشناس مذهبی فومن در  گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فومن با بیان اینکه روز قدس روز وحدت جهانی مسلمانان است، اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان دفاع از مظلومان توسط امام خمینی(ره) روز قدس نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه جهانیان امروز اسرائیل را به عنوان غاصب اصلی در کشوری که هیچ نام و اسمی از آنها در آنجا نیست و اشغالگرانه آن را غصب کرده‌اند، می‌شناسند، افزود: اسرائیل قبله اول مسلمانان یعنی بیت المقدس را اشغال کرده و آنجا انسان‌های موحد را تحت سلطه خویش قرار داده و همچنان در حال ظلم است.

مشاور فرمانده سپاه قدس در امر صالحین با بیان اینکه بیش از چند دهه از غاصبیت و ظلم‌های اسرائیل در فلسطین می‌گذرد، گفت: دفاع از مظلوم جز واجبات شرعی و دینی ما است و عقل حکم می‌کند هرجا مظلومی مورد ظلم واقع شده، باید از مظلوم دفاع کرد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکههمه ما باید در سراسر دنیا دست در دست هم بگذاریم و از مظلومیت انسان‌های مظلوم دفاع کنیم، تصریح کرد: وحدت مسلمانان در این روز بهترین پشتوانه برای جهان اسلام است تا کمر کشورهای تا دندان مسلح را که همت خود را در راستای نابودی دین مبین اسلام گذاشته‌اند را بشکنیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه عمومی برای دفاع از مظلومان است و دیگر اهمیت آن، تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

کارشناس مذهبی فومن اظهار کرد: حمایت از فسطین و خوار کردن جنایات اسرائیل از جمله پیام‌های راهپیمایی روز قدس است و ملت همیشه در صحنه نیز با حضور خود در راهپیمایی این پیام را تحقق خواهند بخشید و وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب و وحدت و همدلیشان را به جهانیان نشان خواهند داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد