صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روز قدس امسال چهره مدیریت نفاق و تفرقه در جهان را آشکار می‌کند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی روز قدس، فرصت مغتنمی است که مسلمانان با صفوف فشرده خود تنفر و انزجار خود را برانگیخته و چهره مدیریت نفاق و تفرقه در جهان را آشکار کنند. به گزارش فارس، آیت‌الله رضا رمضانی با صدور اطلاعیه‌ای مردم استان گیلان را به حضوری باشکوه و دشمن‌شکن […]

کد خبر : 17614 | 3:55 ب.ظ | ۱۸ تیر , ۱۳۹۴

رمضانی رضا

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی روز قدس، فرصت مغتنمی است که مسلمانان با صفوف فشرده خود تنفر و انزجار خود را برانگیخته و چهره مدیریت نفاق و تفرقه در جهان را آشکار کنند.

به گزارش فارس، آیت‌الله رضا رمضانی با صدور اطلاعیه‌ای مردم استان گیلان را به حضوری باشکوه و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: نمایش وحدت و انسجام مسلمین در روز قدس امسال در حالی شکل می‌گیرد که جریان افراطی‌گری و گروه‌های سلفی با نقاب اسلام به دنبال تفرقه در صفوف مسلمانان، دست به هر جنایتی می‌زنند، همانانی که با پشتیبانی و هدایت نظام سلطه و صهیونیسم، فجیع‌ترین کشتارها را در بین مردم مسلمان، تمرین و هر روز دست به ابتکار جدید در شیوه‌های ایجاد رعب و وحشت می‌زنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: از سوی دیگر حملات بی‌وقفه رژیم وابسته آل‌سعود علیه مردم بی‌دفاع یمن که لبخند رضایت صهیونیسم را به دنبال دارد، بیش از گذشته تنفر و انزجار مردم بیدار دل جهان اسلام را برانگیخته و حقایق روشنگری‌های مقام معظم رهبری را به مسلمانان منطقه روشن و چهره مدیریت نفاق و تفرقه در جهان را آشکار می‌کند.

آیت‌الله رمضانی در ادامه اطلاعیه خود ذکر کرده است: راهپیمایی روز قدس، فرصت مغتنمی است که صفوف فشرده مسلمانان را با وحدت و انسجام به رخ طراحان و عاملان اینگونه جنایات کشانده تا نتیجه ددمنشی آنها را معکوس جلوه داده و انگیزه شیطانی آنها را محو و نابود کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پایان اطلاعیه خود آورده است: مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی گیلان با حضور خود در صفوف به‌هم فشرده روز قدس، یک بار دیگر اهمیت و نتیجه مثبت ابتکار امام راحل و عظیم‌الشان را در ابداع این روز مبارک به رخ دشمنان کشیده و لرزه بر پایه‌های ضعیف استکبار و صهیونیسم خواهند انداخت.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد