صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حضور پرخروش مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب دلگرمی مبارزان فلسطینی است

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیامی مشترک به مناسبت روز قدس عنوان کردند: حضور پرخروش مردم در راهپیمایی روز قدس فلسطینی‌های مبارز را در تلاش برای رهایی قدس شریف دلگرم‌تر می‌کند. به گزارش فارس، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و محمدعلی نجفی با صدور پیامی مشترک به مناسبت روز قدس اظهار کردند: نام‌گذاری آخرین […]

کد خبر : 17616 | 3:57 ب.ظ | ۱۸ تیر , ۱۳۹۴

مشترک19

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیامی مشترک به مناسبت روز قدس عنوان کردند: حضور پرخروش مردم در راهپیمایی روز قدس فلسطینی‌های مبارز را در تلاش برای رهایی قدس شریف دلگرم‌تر می‌کند.

به گزارش فارس، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و محمدعلی نجفی با صدور پیامی مشترک به مناسبت روز قدس اظهار کردند: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام (ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت‌المقدس پاره تن اسلام است.

در این پیام آمده است: روز قدس نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خود را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشند.

قربانی و نجفی در پیام خود آورده‌اند: حضور پرخروش مردم ایران اسلامی در این روز همواره به عنوان یک الگو برای تمام علاقمندان به آزادی ملت‌های ستمدیده مطرح است که می‌تواند فلسطینی‌های مبارز را در تلاش برای رهایی قدس شریف دلگرم‌تر کند.

در پیام مذکور ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به درگاه ایزد متعال، از مردم فهیم، آگاه و ولایتمدار گیلان دعوت شده تا با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب به رژیم اشغالگر صهیونیستی پاسخ قاطعانه‌ای داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد تا زمانی که پیروزی این ملت در برابر متجاوزان و غاصبان رخ دهد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد