صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دعوت نهادهای مختلف استان گیلان برای حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس

سازمان‌ها و نهادهای مختلف گیلان با صدور بیانیه‌ای جداگانه مردم این استان را به حضوری گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند. به گزارش فارس، در بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان گیلان آمده است: حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس یادآور حقوق پایمال شده مردمی است که بیش از ۶ دهه […]

کد خبر : 17619 | 4:02 ب.ظ | ۱۸ تیر , ۱۳۹۴

قدس17

سازمان‌ها و نهادهای مختلف گیلان با صدور بیانیه‌ای جداگانه مردم این استان را به حضوری گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش فارس، در بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان گیلان آمده است: حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس یادآور حقوق پایمال شده مردمی است که بیش از ۶ دهه رژیم غاصب صهیونیستی به حقوق شهروندی و حقوق مناطق تحت اشغال برابر با کنوانسیون‌های بین‌المللی احترامی قایل نبوده و بنای چنین رژیمی بر پایه تروریست و کشتار کودکان و زنان و مردان مظلوم یمن توسط رژیم آل‌سعود به نیابت از آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی جنایت شنیع دیگری را در حال تکرار هستند.

در بیانیه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضوری باشکوه در راهپیمایی روز قدس آمده است: بار دیگر در آستانه روز جهانی قدس، روز فریاد بی‌امان علیه اشغالگران قدس حماسه جاودان حضور مردم پدیدار می‌شود و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز محکومیت صهیونیست غاصب با مشت‌های گره کرده روزه‌داران زن و مرد، پیر و جوان، روحانی و معلم، دانشجو، دانش‌آموز، کارگر و کارمند بازاری، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، رقم  خواهد خورد و ایران اسلامی و مردم فهیم و نوعدوست گیلان این حضور پرشور را به منصه ظهور و نمایش می‌گذارند.

در بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان  نیز ذکر شده است: روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام (ره) بزرگ پرچمدار انسانیت، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمانان جهان در رفع ظلم و ستم است و در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت و قدرت مسلمانان برخود می‌لرزد. در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، ضمن بیعت دوباره با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از فرمایش‌های حضرت امام خامنه‌ای و با اعتقاد بر حقانیت ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد که در روز جهانی قدس همگام با دیگر اقشار مردم همیشه در صحنه گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنیم.

در بخشی از بیانیه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان آمده است: اهالی فرهنگ و هنر با حضور خود در تمام صحنه‌ها و جلوه‌های مبارزه و معارضه بارزترین شکل تعهد را به نمایش خواهند گذاشت. در ادامه بیانیه مذکور ذکر شده است: روز قدس روز تجلی وحدت اسلامی و انسجام ملی در برابر تجاوزگری و اشغال علیه مظلوم‌ترین مردم جهان است و فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند عزم مسلمانان برای رهایی از آوارگی و رنج است.

در بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن دعوت از مردم این استان در راهپیمایی روز قدس، اضافه شده است: همراه با امت مسلمان با رهبر فرزانه انقلاب پیمان می‌بندیم تا رهایی قدس شریف از چنگال غاصبان و به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار «لا‌اله‌الا‌الله» بر بلندای قبله نخست مسلمانان جهان همواره حامی مقاومت اسلامی بوده و تا نابودی غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیسمی از پای نخواهیم نشست.

اداره‌های کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم‌پزشکی، بسیج رسانه، بسیج دانش‌آموزی، شورا و شهرداری‌، برق منطقه‌ای، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، اداره کل بهزیستی گیلان و دیگر اداره‌ها و نهادهای این استان با صدور بیانیه‌ای جداگانه مردم را به حضوری باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد