صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی شهرستان ماسال

فرماندار ماسال با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ثابت قدمی جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان جهان، گفت: روز قدس نماد حمایت از مظلومان عالم است.  محمود قاسم نژاد، فرماندار ماسال در جلسه ستاد بزرگداشت روز قدس این شهرستان با بیان اینکه امروز شاهد کشتار و نسل کشی مسلمانان جهان هستیم افزود: […]

کد خبر : 17621 | 7:15 ق.ظ | ۱۸ تیر , ۱۳۹۴

فرماندار ماسال با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ثابت قدمی جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان جهان، گفت: روز قدس نماد حمایت از مظلومان عالم است. 

محمود قاسم نژاد، فرماندار ماسال در جلسه ستاد بزرگداشت روز قدس این شهرستان با بیان اینکه امروز شاهد کشتار و نسل کشی مسلمانان جهان هستیم افزود: این نسل کشی توسط دشمنان اسلام، برنامه ریزی و هدایت می شود.
وی با اشاره پی گیری طرح اسلام هراسی و شیعه هراسی از سوی دشمنان، خاطر نشان کرد: همه باید در مقابل این توطئه ها بیدار باشیم و با پیروی از فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری، همواره در مسیر حمایت از مظلومان حرکت کنیم.
فرماندار ماسال، محاصره اقتصادی مردم غزه  و محروم کردن آنان از پیش و پا افتاده ترین حقوق خود را نمونه بارزی از مظلومیت مردم فلسطین دانست و تاکید کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری،‌ هر جا مظلومی در جهان باشد، در حمایت از آن ثابت قدم هستیم.
قاسم نژاد با تاکید بر مشارکت و همکاری همه ادارات و نهادهای دولتی و مردمی به ویژه دهیاری ها در برگزاری هر چه با شکوهتر راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: وظیفه همه ماست در راهپیمایی روز قدس که نماد حمایت از مظلومان عالم است، فعالانه مشارکت کنیم.
وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس، همانند سالهای گذشته در دو شهر شاندرمن و ماسال  برگزار می شود، گفت: راهپیمایی درشاندرمن از ساعت۱۰:۳۰ صبح و در ماسال از ساعت ۱۱:۱۵صبح آغاز می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد