صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ذوالنوری در جمع راهپیمایان روز قدس رشت: ۸۰ کشور دنیا “مرگ بر اسرائیل” را فریاد زدند

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز در بیش از ۸۰ کشور دنیا مراسم روز قدس برگزار می‌شود و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای امام خمینی (ره) شهر رشت با تسلیت شهادت جانسوز علی […]

کد خبر : 17658 | 2:38 ب.ظ | ۱۹ تیر , ۱۳۹۴

ذالنوری ۵۹

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز در بیش از ۸۰ کشور دنیا مراسم روز قدس برگزار می‌شود و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای امام خمینی (ره) شهر رشت با تسلیت شهادت جانسوز علی (ع) اظهار کرد: روز قدس یادگار امام خمینی (ره) به عنوان منشأ بیداری اسلامی و اعلام انزجار از صهیونیسم بین‌الملل است.

وی با اشاره به اینکه امروز در بیش از ۸۰ کشور دنیا مراسم روز قدس برگزار شده و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند، افزود: امروز روز قدس در چارچوب کشورهای اسلامی محصور نشد بلکه دامنه‌ آن به جوامع غیرمسلمان هم کشیده شد و پی بردند که این رژیم سفاک تمام بشریت را تهدید می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه امروز دایره صهیونیسم محدود به یهود نیست، افزود: یهود، صهیونیست و اسرائیل سه مقوله مستقل و مجزا هستند که در بسیاری از مواقع هماهنگی و هم‌افزایی و هم‌پوشانی دارند.

دبیرکل کنگره شهدای روحانی و ایثارگر، ادامه داد: نطفه اسرائیل با قتل و گرفتن مزارع مردم آغاز شد و امروز اسرائیل یک باور در جهان مسیحیت است و آنها اعتقاد دارند اگر کسی صهیونیست را قبول نداشته باشد مسیحی واقعی نیست.

وی با تشریح شکل‌گیری رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: حادثه ۱۱ سپتامبر یک نقشه از پیش طراحی شده صهیونیست بین‌الملل با ابزار جهانی‌سازی مانند اینترنت برای تخریب کشورهای اسلامی بوده است.

ذوالنوری با اشاره به اینکه امروز جنبش ضد صهیونیست در یهود شکل گرفته است، اضافه کرد: اگر گفته می‌شود یهودی‌ها در آمریکا لابی قوی دارند معنایش این نیست آنچه در آمریکا و منطقه شکل می‌گیرد بر اثر لابی‌گری آنهاست بلکه اعتقاد و باور آمریکا بر صهیونیست است.

وی افزود: در مذاکرات هسته‌ای وزیر امور خارجه آمریکا، فرانسه و انگلیس اعلام می‌کنند مهم‌ترین خط قرمز آنها صهیونیست است و پیوند عمیق در این زمینه بین آنها وجود دارد که در مقابل کودک‌کشی این رژیم هیچ اقدامی نمی‌کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: آنها طالبان، القاعد، داعش و … را ایجاد کردند و اگر اوباما اعلام می‌کند سه سال برای سرکوبی داعش زمان نیاز دارند معنایش این نیست که می‌خواهند آن را از بین ببرند زیرا خودشان آن را ایجاد کردند.

وی با برشمردن جنایت‌های بی‌شمار داعش در عراق و سوریه تصریح کرد: آمریکایی‌ها مواضع ضد داعش گرفتند که خود را تبرئه کنند و امروز با داعش نمی‌جنگند و مناطق دیگری از عراق را بمباران می‌کنند که جلوی داعش را گرفته‌اند و با عنوان مقابله با داعش زیرساخت‌های کشورهای مسلمان را بمباران می‌کنند بدون اینکه به داعش حمله کنند.

ذوالنوری با بیان اینکه داعش توپخانه سنگین و موشک بالستیک و هواپیما در اختیار دارد، گفت: تجهیزات داعش توسط آمریکایی‌ها انجام می‌شود.

* شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پشتیبانی‌کننده تیم مذاکره کننده ایرانی است.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی به تعبیر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به عنوان نقطه کانون اسلامی در دنیا می‌درخشد، تصریح کرد: دنیا به حرکت مردم ایران چشم دوخته و در این شرایط نفس‌گیر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پشتیبانی‌کننده دیپلمات‌های ایرانی در مذاکرات است.

دبیرکل کنگره شهدای روحانی و ایثارگر، اضافه کرد: فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پشتیبانی کننده دیلپمات‌های ایرانی است تا دشمن نتواند از ما امتیاز بگیرد.

وی به سه مورد اختلاف بین دیپلمات‌های ایرانی و دشمن اشاره کرد و گفت: امروز دشمن بر حفظ ساختار تحریم‌ها تاکید دارد که ایران نمی‌تواند به این خواسته تن دهد.

ذوالنوری دومین اختلاف را بازرسی از مراکز نظامی عنوان کرد و افزود: هدف دشمن از این بازرسی کنترل توان هسته‌ای ما نیست بلکه جاسوسان آمریکایی می‌خواهند توان نظامی ایران را ارزیابی کنند.

وی اختلاف سوم را موشک بالستیک ایران ذکر کرد و متذکر شد: دشمن هر چیزی که موقعیت رژیم صهیونیستی را تهدید کند می‌خواهند از بین ببرند و در سایه ایستادگی مردم ایران به نوعی بازدارندگی رسیده‌ایم و اکنون ایران به قطب بیداری اسلامی زیر پرچم ولایت در جهان تبدیل شده و شرط بقا، تبعیت از جایگاه ولایت است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد