صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه تشکر؛ آفرین بر مردم گیلان که قدم‌هایشان امروز، صلابت اسلام بود

بیانیه تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌منظور حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم استان گیلان حماسه‌ای درخشان آفریدند و با حضور کم نظیر خویش در خیابان‌ها یک بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین به جهانیان نشان دادند . درود […]

کد خبر : 17662 | 7:18 ب.ظ | ۱۹ تیر , ۱۳۹۴

روز قدس گیلان ۸۵

بیانیه تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌منظور حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس:

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم استان گیلان حماسه‌ای درخشان آفریدند و با حضور کم نظیر خویش در خیابان‌ها یک بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین به جهانیان نشان دادند . درود بر چنین ملّتی نجیب و امتی سرافراز و قدرشناس که در روز پیامبر اسلام ، فضایی پرنشاط، برای آزادی قدس شریف را خلق نمودند. حماسۀ شورانگیز ملت شریف در جای جای استان گیلان بیعتی با آرمانهای شهیدان غزه و یمن و مهر باطلی برروند پوسیده سازش برخی سران مرتجع عرب بوده است . حضور میلیونی امت خداجو در روز جهانی قدس تبلور ایمان ، جهاد و شهادت بود که با تأسی از آموزه‌های اولین شهید محراب، امیرالمؤمنین علی(ع) آن را به منصۀ ظهور گذاشتند. نمایش غرور انگیز حضور مردم در روز جهانی قدس، استان گیلان را به عنوان یکی از استانهای ممتاز در عرصۀ ولایت مداری معرفی نمود . بی‌شک اراده‌های پولادین و شعور اسلامی که در راهپیمایان روز جهانی قدس متجلی شد ، پاسخ دندان‌شکنی به سکوت مرگ‌بار مجامع بین المللی در جنایات اخیر مردم بی‌پناه غزه بود که در مقابل این همه کشتار و نسل‌کشی، سکوت اختیار می نمایند! حضور آحاد ملت روزه دار نشان داد که ملت‌های حقیقت‌طلب در سکوت ذلت بار برخی سران عرب و مجامع بین المللی ندای آزادی ملت‌ها را سر می‌دهند .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن تشکر و قدردانی از آحاد ملت مسلمان استان گیلان برای حضور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس، عزت و سرافرازی این ملت نجیب در حمایت از فرزندان مظلوم فلسطین را صحیفۀ درخشانی از بیعت با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالحش مقام معظم رهبری می‌داند. بی‌شک تبلور حضور آگاهانه مردم نجیب استان گیلان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، پرچمداری نسلی است که در خط اول مبارزه با ظلم و ستم بوده اند . سلام و درود خداوند برملّتی که هیچ گاه در بیعت خویش با آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی دریغ نورزیده، گرمای تابستان و سرمای زمستان نتوانسته از اخلاص آنان به ساحت مقدس ولایت بکاهد و هربار در صحنه‌های مختلف حضور و پشتیبانی از مردم فلسطین پرشورتر از پیش، استقلال و آزادی ملت مظلوم و دربند قبله‌گاه اول مسلمین را فریاد زدند. آفرین بر مردمی که قدم‌هایشان صلابت اسلام بود و غیرت حضورشان نجابت ایمان الهی .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد