صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فعالان عرصه عفاف و حجاب شهرستان رشت تجلیل شوند

عضو شورای شهر رشت پیشنهاد داد: در هفته حجاب و عفاف از فعالان این عرصه در شهرستان رشت تجلیل شود. فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت با اشاره به روز ملی عفاف و حجاب به خبرگزاری شبستان، گفت: حجاب یک ارزش است که رعایت آن به زنان و دختران پاکی و امنیت می‌بخشد. وی با […]

کد خبر : 17728 | 10:57 ق.ظ | ۲۳ تیر , ۱۳۹۴

حجاب ۴۱

عضو شورای شهر رشت پیشنهاد داد: در هفته حجاب و عفاف از فعالان این عرصه در شهرستان رشت تجلیل شود.

فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت با اشاره به روز ملی عفاف و حجاب به خبرگزاری شبستان، گفت: حجاب یک ارزش است که رعایت آن به زنان و دختران پاکی و امنیت می‌بخشد.

وی با اشاره به هجمه دشمن بر علیه حجاب دختران و زنان ایران اسلامی اذعان کرد: دشمن حجاب ما را نشانه گرفته و با ترویج مدهای غیراسلامی و طراحی پوشاک و مانتوهای باز درصدد کم رنگ جلوه دادن حجاب در جامعه اسلامی است.

شیرزاد بر اهتمام مسئولان در ممانعت از ورود غیرقانونی پوشاک و محصولات مغایر با عفت عمومی و شئون اسلامی به جامعه تاکید و تصریح کرد: در این زمینه مسئولان باید با ایجاد انگیزه در تولیدکننده داخلی، محصولاتی مطابق با ارزش‌ها و باورهای اسلامی تولید کنند.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان پوشاک اسلامی که در اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف فعال هستند باید مورد حمایت جدی‌تر مسئولان قرار گیرند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی رشت ادامه داد: مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص فرهنگ عفاف و حجاب باید بازنگری و اجرایی شود.

وی خطاب به کمیسیون فرهنگی شورا گفت: پیشنهاد می‌کنم در هفته حجاب و عفاف از فعالان این عرصه در شهر رشت تجلیل شود و در جلسه شورای شهر نیز این مطلب را بیان و بر آن تاکید کردم.

شیرزاد در ادامه با بیان اینکه حجاب مختص زنان نیست و مردان نیز باید حجاب خود را رعایت کنند اذعان کرد: رعایت عفت کلام از مصادیق دیگر حجاب و عفاف است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد