صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مردم انقلابی گیلان در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی پیشتاز و الگو هستند

نشست دکتر اصغر آبخضر با پرسنل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، ۲۴ تیرماه در دفتر شورای گیلان برگزار شد. قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران، گفت: توانمندی همکاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، انتظارات از این استان را در سطح کشور بالا برده […]

کد خبر : 17731 | 5:18 ب.ظ | ۲۴ تیر , ۱۳۹۴

IMG_3068

نشست دکتر اصغر آبخضر با پرسنل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، ۲۴ تیرماه در دفتر شورای گیلان برگزار شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران، گفت: توانمندی همکاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، انتظارات از این استان را در سطح کشور بالا برده است.

آبخضر با اشاره به صیغه ولایت‌پذیری و بصیرت مردم گیلان، اظهار داشت: مردم انقلابی گیلان در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی پیشتاز و الگو بوده‌اند.

وی با بیان اینکه با انتخاب حجت الاسلام و المسلمین اشجری به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حرکتی نو در دفتر این استان آغاز شد، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان همواره در همایش‌ها و ارزیابی‌ها نمونه بوده است و این امر با مدیریت کارآمد رئیس، همدلی پرسنل این شورا و همکاری مسئولین استانی محقق گشته است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این شورا را نهاد مولود انقلاب معرفی نمود و ادامه داد: سلامت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور زبانزد است و همواره سعی نموده است که حرفش، حرف مردم باشد.

آبخضر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را جانبدار حق و منافع مردم دانست و تصریح نمود: لطف خداوند همواره شامل حال خدمتگذاران به این نهاد مقدس بوده است و ثواب الهی نیز در انتظار خادمان انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه تراز حضور مردم استان گیلان در مناسبت‌های انقلاب اسلامی یک تراز ملی است، گفت: درست است که حضور مردم گیلان در مراسم استانی اتفاق می‌افتد ولی با انعکاس ملی مناسبت‌ها این حضور همیشگی مهم و تعیین کننده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حماسه ۸ دی مردم گیلان را برگ زرینی از حضور انقلابی مردم گیلان دانست و افزود: فتنه سال ۸۸ بزرگترین فتنه انقلاب اسلامی بود که با درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم ناکام ماند.

IMG_3061

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست حضور دکتر آبخضر در جمع پرسنل شورای هماهنگی استان گیلان را مغتنم دانست و گفت: آقای آبخضر در دوران پرفراز و نشیب عمر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره حضور داشته‌اند و بر ما فرض است که سپاسگزار زحمات بی‌دریغ ایشان در این نهاد مقدس باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه همکاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برگزاری مناسبت‌های انقلاب هیچ‌گاه کم نگذاشته‌اند، افزود: این مجموعه به منظور پاسداشت شایسته ۱۲ مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌های متنوع بسیاری را برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: بازدید مدیران ارشد استان از این نهاد، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، استفاده از ظرفیت خطبای نماز جمعه در خصوص تبیین جایگاه مقدس این نهاد، ساخت مستند «نغمه عاشقی» با موضوع ظرفیت شورا در رصد و خنثی کردن توطئه‌ها و پخش آن از رسانه ملی، رونمایی از نماهنگ و انتشار ویژه نامه‌ حاوی مصاحبه با شخصیت‌های ملی و استانی از برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت ۱۲ مرداد خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نباید اعتبار مالی استان‌ها یکسان در نظر گرفته شود افزود:تخصیص اعتبارات مالی با توجه به ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های استان‌ها باعث شکوفایی و تشویق استان‌های پیشرو و فعال می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری همچنین خواستار تخصیص اعتباری به عنوان حق نبوغ شد و اظهار داشت: زحمات حاج محمد جنتی «معاون محترم اداری مالی» قابل تقدیر است و فعالیت حوزه معاونت اداری مالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نسبت به گذشته تفاوت فاحشی داشته است.

 IMG_3049

IMG_3050

IMG_3051

IMG_3052

IMG_3066

IMG_3044

IMG_3069

IMG_30424






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد