صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تهاجم فرهنگی دشمن در حال گسترش است

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از ماموریت‌های سپاه را مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام خواند و گفت: امروز تهاجم فرهنگی دشمن در حال گسترش است. به گزارش فارس، سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه رودسر اسلام را محور حیات انسان دانست و اظهار کرد: بهترین وسیله […]

کد خبر : 17753 | 2:44 ب.ظ | ۳۰ تیر , ۱۳۹۴

عبدالله پور ۲۵

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از ماموریت‌های سپاه را مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام خواند و گفت: امروز تهاجم فرهنگی دشمن در حال گسترش است.

به گزارش فارس، سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه رودسر اسلام را محور حیات انسان دانست و اظهار کرد: بهترین وسیله برای مبارزه با جنگ نرم تبیین احکام دینی و اسلامی در جامعه است.

وی یکی از ماموریت‌های سپاه را مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام خواند و افزود: امروز دشمن تهاجم خود را از صحنه فرهنگی آغاز کرده و در حال گسترش است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه هنگام تهاجم نظامی خود را آماده دفاع و فداکاری می‌کنیم، تصریح کرد: در جبهه فرهنگی باید با تمام امکانات و حفظ اتحاد و همدلی در مقابل تهاجماتی که فرهنگ و اعتقادات ما را نشانه رفته است، ایستادگی کنیم.
وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی اعتقادات ملت به‌ویژه جوانان ما را هدف قرار داده است، متذکر شد: همه باید هوشیار باشیم که دشمن را در عرصه جنگ نرم شکست دهیم و اگر کوتاهی کنیم انقلاب نابود می‌شود.
عبدالله‌پور به نفوذ شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در خانه‌ها اشاره کرد و گفت: هدف اصلی فیلم و سریال‌های ماهواره‌ای تضعیف باورهای ملت ما است.
وی افزایش آمار طلاق و اعتیاد در جامعه را از پیامدهای منفی ماهواره دانست و خاطرنشان کرد: با افزایش بصیرت دینی و پیروی از ولایت فقیه می‌توان بر فتنه‌ها پیروز شد.
به گزارش فارس، در پایان مراسم مذکور مصطفی عبدالله‌پور که پیش از این فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه بود به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه رودسر معرفی و از تلاش‌های رحمان عصامی فرمانده سابق رودسر که به بازنشستگی نایل آمد قدردانی شد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد