صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تربیت کادر انقلابی رسالت بسیج دانشجویی است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: رسالت بسیج دانشجویی تربیت نیرو و کادر برای انقلاب اسلامی است. به گزارش فارس، کامیار مهدی‌پور در مراسم افتتاح همایش طرح ولایت در دانشکده پردیس فومن اظهار کرد: این هفتمین برنامه استانی طرح ولایت در گیلان است. وی با بیان اینکه ۲۰ سال از طرح ولایت کشوری و هفت […]

کد خبر : 17768 | 10:14 ق.ظ | ۴ مرداد , ۱۳۹۴

کامیاب مهدی پور 11

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: رسالت بسیج دانشجویی تربیت نیرو و کادر برای انقلاب اسلامی است.

به گزارش فارس، کامیار مهدی‌پور در مراسم افتتاح همایش طرح ولایت در دانشکده پردیس فومن اظهار کرد: این هفتمین برنامه استانی طرح ولایت در گیلان است.

وی با بیان اینکه ۲۰ سال از طرح ولایت کشوری و هفت سال از عمر طرح استانی ولایت می‌گذرد، گفت: فومن برای نخستین بار میزبان این طرح شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان رسالت بسیج دانشجویی را تربیت کادر برای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه نظر مقام معظم رهبری در بالندگی فرهنگی است، خاطرنشان کرد: جوانان باید در عرصه اندیشه اسلامی پیشرو باشند.

مهدی‌پور حربه‌های دشمن را در زمینه اندیشه اسلامی متعدد خواند و افزود: اندیشه اسلامی باید در مقابل تفکرات غربی قرار گیرد.

وی خواستار کسب آموزش‌های عقیدتی، علمی و سیاسی از سوی دانشجویان و جوانان شد و اظهار کرد: مسئولان دانشکده فنی فومن همکاری خوبی با طرح ولایت داشته‌اند.

در مراسم مذکور از خانواده شهیدان بزرگی‌راد و پورخوش سعادت تجلیل به عمل آمد.

شهید پورخوش سعادت و شهید بزرگی‌راد از شهدای دانشجوی شهرستان فومن هستند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد