صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

هفدهم مرداد پاسداشت اندیشه ورزانی است که با درایت و دلسوزی خود، با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری؛ آرمانهای انقلاب اسلامی، اهداف امام راحل و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی را پیش روی خود می نهند و با علم به رسالت عظیم خود بر صحیفه تاریخ می نگارند. خبرنگارانی که چشمان بینا و زبان صادق […]

کد خبر : 17936 | 2:02 ب.ظ | ۱۵ مرداد , ۱۳۹۴

شورا26

هفدهم مرداد پاسداشت اندیشه ورزانی است که با درایت و دلسوزی خود، با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری؛ آرمانهای انقلاب اسلامی، اهداف امام راحل و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی را پیش روی خود می نهند و با علم به رسالت عظیم خود بر صحیفه تاریخ می نگارند. خبرنگارانی که چشمان بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه داخلی و بین‌المللی هستند وهمواره رسالت خویش را از دریچه تعهد و امانت‌داری تعریف می کنند. آنانی که وجدان بیدار جامعه اند و همچون دیده‌بانان صادق برای اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق رویدادها در تلاش اند و در این مسیر پر فراز و نشیب از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند و تلاش می‌کنند تحت تأثیر جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌ها، هیاهو‌آفرینی‌ها، شانتاژهای خبری و فشارهای خارجی قرار نگیرند.

خبرنگاران معتقد و انقلابی استان گیلان، همواره تعامل مثبت، سازنده و ارزشمند خود را با «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان» داشته اند و در انعکاس اخبار مربوط مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی اهتمام ویژه ورزیده‌اند. بی‌تردید بزرگداشت باشکوه ایام‌الله انقلاب اسلامی مرهون همراهی و همکاری صمیمانه اصحاب رسانه در امر اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی و ترغیب به موقع مردم برای حضور و همچنین انعکاس شایسته، هوشمندانه و گسترده مراسم بوده است.

روابط عمومی شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید «محمود صارمی» و دیگر شهدای عرصه خبر و رسانه، تلاش خستگی ناپذیر فعالان عرصه خبر که معتقدانه و دلسوزانه در پی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند را ارج می نهد و از خداوند منان آرزوی موفقیتتان را در راستای تعالی ارزشهای انقلاب اسلامی طلب می‌نماید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد