صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و روز خبرنگار

نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و روز خبرنگار، شنبه ۱۷ مرداد در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبرنگاران را حلقه واسط بین مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: کسانی که برای فراخوان حضور مردم و انعکاس آن […]

کد خبر : 17941 | 10:21 ق.ظ | ۱۸ مرداد , ۱۳۹۴

IMG_3260 - Copy

نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و روز خبرنگار، شنبه ۱۷ مرداد در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبرنگاران را حلقه واسط بین مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: کسانی که برای فراخوان حضور مردم و انعکاس آن در مراسم مختلف انقلاب، به مخابره اخبار و تحلیل آنها می‌پردازند در واقع علم‌داران عرصه اهل قلم و پیشتازان مجاهده در راه خدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایکنا رسانه گیلان، با گرامیداشت شهدای رسانه به ویژه شهید محمود صارمی، اظهار کرد: شهید صارمی به دست طالبان در مزارشریف افغانستان شهد شیرین وصال پروردگار را نوشید.

وی موضوع خبر و خبررسانی را حائز اهمیت خواند و افزود: اهمیت این موضوع به قدری است که گاهی انسان باید جان خودش را تقدیم پروردگار کند و تا مرز شهادت پیش برود.

این مقام مسئول خبرنگاران را حلقه واسط بین  مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: خبرنگاران به خوبی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم آگاه هستند و می‌توانند این مطالبات را به مسئولان منتقل کنند. در واقع خبرنگاران جزو اقشار زحمتکش جامعه محسوب می‌شوند و حرفه خبرنگاری از مشاغل مقدس و در عین حال پراضطراب است لذا دولت‌مردان باید به نحو مناسب از خبرنگاران، این قشر خدوم و تحول‌آفرین حمایت کنند و دغدغه‌های آنان را کاهش دهند.

حجت‌الاسلام اشجری روز خبرنگار را روز تجدید پیمان با شهیدانی دانست که رسالت اصلی‌شان ابلاغ پیام انقلاب اسلامی بوده است و ادامه داد: خبرنگارانی که با اعتقاد قلم می‌زنند، واقعیت‌های جامعه را منعکس می‌کنند و از تهدیدات و تخویف‌ها واهمه‌ای ندارند در واقع در پیشگاه الهی ماجور هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه خبرنگاران چشمان تیزبین مردم هستند، تصریح کرد: خبرنگاران باید حقایق را انعکاس دهند و ایمان داشته باشند که سرانجام گام نهادن در مسیر انقلاب اسلامی، به پیروزی حق بر باطل ختم خواهد شد.

وی خبرنگاران را اعتلای کلمه حق دانست و اضافه کرد: در ایام تشکیل نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، می‌توان به نقش خبرنگاران به عنوان بازوان اصلی پیام‌رسانی در برگزاری مراسم انقلاب اسلامی اشاره کرد. خبرنگاران یاری‌دهنده مراسم و مناسب‌های انقلاب هستند. کسانی که برای فراخوان حضور مردم و انعکاس آن در مراسم مختلف انقلاب، به مخابره اخبار و تحلیل آنها می‌پردازند در واقع علم‌داران عرصه اهل قلم و پیشتازان مجاهده در راه خدا هستند.

حجت‌الاسلام اشجری با تصریح بر اینکه مسئولیت خطیر خبرنگاران در مناسبت‌های انقلاب اسلامی، تهییج افکار عمومی و تبیین روزهای پرخاطره انقلاب بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: امروز که دستگاه‌های دروغ‌پراکنی غرب به اشکال مختلف در صدد تحریف خبر و واقعیت‌هاست، وظیفه خبرنگاران دلداده به انقلاب اسلامی بسیار سنگین می‌باشد. خبرنگاران باید تلاش کنند تا غیرت دینی مردم و ولایتمداری آنان را منعکس کنند.

وی ۱۷ مرداد را بهانه‌ای برای تقدیر از دست اندرکاران عرصه خبر و خبررسانی دانست و یادآور شد: معتقدیم اگر قلم‌، مجاهدت و تلاش‌های خالصانه و بی شائبه خبرنگاران نبود، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های انقلاب اسلامی به موفقیت چندانی نائل نمی‌شد؛ قطعا نمی‌توان پاداش معنوی زحمات خبرنگاران را جبران کرد.

IMG_3196

IMG_3198

IMG_3199

IMG_3214

IMG_3217

IMG_3219

IMG_3228

IMG_3233

IMG_3224

IMG_3235

IMG_3232






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد