صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم شهادت امام جعفرصادق(ع) در رشت برگزار می شود

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم شهادت امام جعفرصادق(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان در مصلی رشت خبرداد. به گزارش ایکنا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست اعضای مجمع شاگردان مکتب امام جعفر صادق(ع) با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان […]

کد خبر : 17969 | 11:01 ق.ظ | ۱۹ مرداد , ۱۳۹۴

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم شهادت امام جعفرصادق(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان در مصلی رشت خبرداد.

به گزارش ایکنا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست اعضای مجمع شاگردان مکتب امام جعفر صادق(ع) با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) و امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: مجمع شاگردان مکتب امام جعفر صادق(ع) قریب به ۱۰سال است که بای هم فکری برگزاری برنامه های فرهنگی در شهر رشت شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه احیای برگزاری مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) یکی از اهداف این مجمع است، افزود: پیش از تشکیل مجمع شاگردان مکتب امام جعفر صادق(ع) شاهد برگزاری مراسات مطلوبی درخور شأن امام جعفرصادق و مردم شهر رشت نبودیم.

حجت الاسلام گلمیرزاده تصریح کرد: در گام نخست برگزاری برنامه های درخور شأن برای شهادت امام جعفرصادق(ع) را از مساجد محلات شهر رشت آغاز کردیم و تلاش نمودیم باحضور سخنرانان مطرح ملی در این مراسمات به نهادینه سازی اجرای مراسم مطلوب بپردازیم.

معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری مراسم مناسب برای شهادت امام جعفرصادق(ع) در مصلی رشت بعنوان بزرگ ترین مرکز فرهنگی شهر، ادامه داد: امسال نیز صبح روز سه شنبه ۲۰مرداد شاهد برگزاری مراسم شهادت امام جعفرصادق(ع) در مصلی شهر رشت خواهیم بود.

وی با بیان اینکه زندگی در حکومت اسلامی فرصت های فرهنگی عظیمی در اختیار ما قرار می دهد که باید از آن ها به نحواحسن استفاده کرد، بیان کرد: باید در تمام فرصت هایی که داریم به اصول و مولفه های دینی عمل کنیم و پاسدار خون شهدا باشیم.

حجت الاسلام گلمیرزاده با تاکید بر لزوم معرفی عالمان دینی و بزرگان گذشته به مردم به ویژه قشر جوان جامعه، عنوان کرد: نصب یادمان عالمان دینی در مدخل های ورودی استان برای معرفی هرچه بیشتر و شناخت آنان باید مورد توجه قرار گیرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد