صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






به برکت انقلاب اسلامی، اسلام مرزهای جغرافیایی و سیاسی را درنوردیده است

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ آلمان گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، دین مبین اسلام، مرزهای جغرافیایی و سیاسی دنیا را درنوردیده و فراملیتی شده است. به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حمیدرضا ترابی روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در پنجمین یادواره ۱۳ شهید روحانی شهرستان رودسر بیان کرد: در […]

کد خبر : 17974 | 9:31 ق.ظ | ۲۱ مرداد , ۱۳۹۴

حمیدرضا ترابی ۴۵

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ آلمان گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، دین مبین اسلام، مرزهای جغرافیایی و سیاسی دنیا را درنوردیده و فراملیتی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حمیدرضا ترابی روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در پنجمین یادواره ۱۳ شهید روحانی شهرستان رودسر بیان کرد: در حال حاضر مسلمانان در ارتباط با اقوام ، ملل و و جوامع دیگر روابط اجتماعی و بین المللی دارند و امروز دین مبین اسلام و آموزه های نورانی آن را فراتر از مزرهای جغرافیایی و سیاسی می بینیم.

وی ادامه داد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، مردم دنیا به انقلاب اسلامی اعتقاد پیدا کرده و برای آنها، به عنوان یک الگو مطرح شده است.
مدیر مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با اشاره به تلاش های منسجم رسانه های غربی برای تضعیف ارزش های دینی و اسلامی گفت: غرب به دنبال آن است که از این رهگذر، انسان و خانواده را بی هویت کند و ضروری است ما نسبت به گذشته، هوشیار تر باشیم.
حجت الاسلام ترابی در بخش دیگری از سخنانش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام تصریح کرد: شهدا ، سند بطلان تفکر اومانیستی هستند چراکه شهیدان، خداباور و خدا محور بودند و در راه خدا ، عزتمندانه جان خویش را برای دفاع از حقانیت دین اسلام فدا کردند تا این ارزش ها پایدار باقی بماند.
وی همچنین افزود: جامعه جهانی مدیون شهدای انقلاب اسلامی است و این موضوع، یک واقعیت تاریخی است.
مدیر مرکز اسلامی هامبورگ آلمان شهدای ایران اسلامی را سند حقانیت انقلاب و نظام خواند و نقش شهیدان روحانی را در حوزه علم ، معرفت و جهاد ارزشمند دانست و اضافه کرد: عزت و صلابت نظام ما، به برکت همین خون های پاک شهیدان و شهدای روحانی است که پرچمدار حقیقی و واقعی اسلام هستند.
شهرستان رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده و ۷۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد