صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






صهیونیست خبیث‌ترین حکومت است

آیت‌الله نعیم‌آبادی گفت: با شناخت معارف اهل بیت(ع) دیگر داعشی به‌وجود نمی‌آمد و این درحالی است که اگر از داعشی‌ها پرسیده شود خدای شما چه کسی است، سکوت پیشه خواهند کرد. به گزارش ایکنا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان امروز، ۱۹ مردادماه در طرح ولایت استان گیلان ویژه بانوان که در […]

کد خبر : 17977 | 9:45 ق.ظ | ۲۱ مرداد , ۱۳۹۴

نعیم آبادی11

آیت‌الله نعیم‌آبادی گفت: با شناخت معارف اهل بیت(ع) دیگر داعشی به‌وجود نمی‌آمد و این درحالی است که اگر از داعشی‌ها پرسیده شود خدای شما چه کسی است، سکوت پیشه خواهند کرد.

به گزارش ایکنا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان امروز، ۱۹ مردادماه در طرح ولایت استان گیلان ویژه بانوان که در پردیس دانشکده فنی فومن در حال برگزاری است، وهابیت را لذیذترین لقمه استعمار در زمان حال دانست و اظهار کرد: در جریان‌های موجود هیچ جریانی در این درجه از حماقت و شقاوت نیست که دست به آدم‌کشی و وحشی‌گری زند به‌گونه‌ای که برخی از چهره‌های سیاسی دنیا در پشت تلویزیون به شدت از این وحشی‌گری‌ها انتقاد کنند.

وی با تأکید بر اینکه جریانات انحرافی هیچ‌کدام بی‌جاذبه نیست، افزود: داعشی‌ها از آلمان، ترکیه و … هستند و جاذبه‌هایی در حرکت آن‌ها وجود دارد، بی‌تردید حرکت مارکس نیز یک حرکت ضد بشری بود و با جاذبه وارد شد و بخش عظیمی از جهان را در مسیر مکتب خود قرار داد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه تنها با ابراز نفرت این وحشی‌گری‌ها قابل حل نیست، بیان کرد: باید با آگاهی، بصیرت، شناخت جاذبه‌ها و پاسخ به آن‌ها وارد میدان شد، برای شناخت وهابیت و هر مکتب دیگر باید سراغ اصل اعتقادشان در مورد خدا و شناخت خدا رفت.

این کارشناس دینی با اشاره به اعتقاد وهابیون مبنی بر اینکه خدا جسم است، گفت: آنان معتقدند در زمین مکان‌های نجسی وجود دارد که اگر خداوند بر آن باشد آلوده و نجس خواهد شد، خدایی که دارای مکان و … باشد هرچیز می‌تواند باشد جز خدا، خدا فوق مکان است و پدیده نیست که نیازمند پدیده آورنده باشد.

اما‌م‌جمعه بندرعباس با استناد به سوره مبارکه توحید، تصریح کرد: هر آنکس که خدا را بشناسند یقینا در توسل گیر نخواهد کرد.

مکتب شیعه؛ پاسخ‌گوی جامع و کامل همه مسائل

وی با اشاره به کتب حدیث تشییع، عنوان کرد: هیچ مکتب جامع و کاملی مانند شیعه نمی‌تواند پاسخ‌گوی همه مسائل باشد و هر حقی در آن باشد و هیچ باطنی در آن راه نداشته باشد، باید افتخار کرد که پیرو این مکتب هستیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با طرح سؤالی که نجس‌ترین و منفورترین حکومت و جریان موجود چیست، گفت: صهیونیست خبیث‌ترین حکومت است؛ چراکه بر پایه نژادپرستی می‌چرخد و می‌گوید نژاد من برتر است.

وی دو رژیم آفریقای جنوبی و اسرائیل را بر پایه نژادپرستی خواند و ادامه داد: در واژه سیاست، کثیف‌ترین روش سیاسی و حکومتی آن روشی است که بر پایه آپارتاید باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: با شناخت معارف اهل بیت(ع) دیگر داعشی به‌وجود نمی‌آمد و این درحالی است که اگر از داعشی‌ها پرسیده شود خدای شما چه کسی است، سکوت پیشه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه وهابیت معتقدند عرب بر عجم برتری دارد، بیان کرد: هر آنکه خدا را بشناسد و با کارهای خدا آشنا باشد منکر توسل نمی‌شود، زیرا توسل اساس نظام آفرینش است و اگر توسل از جهان گرفته شود جهان محو و نابود می‌شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان با اشاره بر اینکه خدا آدم را از گل آفرید و سپس در آن دمید، اضافه کرد: هرآنچه در جهان رخ داده بر پایه توسل است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد