صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







یادداشتی از دکتر آبخضر؛ دمیدن روحیه انقلابی در هنرمندان با تدفین شهدا در حوزه هنری

دکتر اصغر آبخضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور در مراسم تشییع و تدفین شهدا در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در یادداشتی اعلام کرد: تدفین این شهدا در حوزه هنری موجب دمیدن روح ایمان و برانگیختن انگیزه انقلابی در میان هنرمندان می شود. متن کامل این یادداشت اصغر آبخضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بدین […]

کد خبر : 17989 | 11:13 ق.ظ | ۲۴ مرداد , ۱۳۹۴

دکتر اصغر آبخضر ۴۲

دکتر اصغر آبخضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور در مراسم تشییع و تدفین شهدا در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در یادداشتی اعلام کرد: تدفین این شهدا در حوزه هنری موجب دمیدن روح ایمان و برانگیختن انگیزه انقلابی در میان هنرمندان می شود. متن کامل این یادداشت اصغر آبخضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بدین شرح است:

بسمه تعالی
به لطف خدا و توجه شهدای عزیز، به رغم کسالت، توفیق شرکت در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام غواص که به حق این روزها عطر خاصی به کشور ما هدیه داده اند، مراسم بسیار معنوی و خوبی بود، بخصوص نامگذاری این مراسم به نام (سوره اخلاص).

واقعیت این بود که جای شهدا در حوزه هنری خالی بود، که الحمدلله با درایت برادر عزیز جناب آقای مومنی، رئیس محترم حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و همکارانشان به ویژه توجه ویژه هنرمندان عزیز این حوزه از قدیمی ها تا هنرمندان جوان، همگی سنگ تمام گذاشتند.

انصافاٌ مردم هم همراهی کردند و یک روز به یاد ماندنی مانند روز تشییع پیکر شهید عزیز آوینی که رهبر معظم انقلاب هم حضور داشتند، این مراسم هم با پیام رهبری عزیز حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در تقویم روزهای حوزه به یادگار خواهد ماند.

قطعاٌ حضور این دو شهید عزیز باعث برکت در فعالیت ها و انگیزه خدمت مخلصانه برای هنرمندان این مرکز فعالیت های هنری انقلاب اسلامی خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد