صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تبلیغ بیش از دو هزار سایت علیه اسلام

عالم برجسته گیلانی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۲ هزار سایت بر علیه اسلام تبیلغ و شبهه پراکنی می کنند، گفت: طلاب باید جهت تبلیغ صحیح اسلام و مقابله با هجمه ها و شبهه پراکنی های دشمن، تحصیلات خود را افزایش دهند. آیت الله سیدمجتبی رودباری، استاد برجسته اخلاق حوزه علمه گیلان در مراسم […]

کد خبر : 18001 | 10:38 ق.ظ | ۲۷ مرداد , ۱۳۹۴

آیت الله رودباری 51

عالم برجسته گیلانی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۲ هزار سایت بر علیه اسلام تبیلغ و شبهه پراکنی می کنند، گفت: طلاب باید جهت تبلیغ صحیح اسلام و مقابله با هجمه ها و شبهه پراکنی های دشمن، تحصیلات خود را افزایش دهند.

آیت الله سیدمجتبی رودباری، استاد برجسته اخلاق حوزه علمه گیلان در مراسم افتتاح دروس حوزه علمیه لنگرود با تبریک  ولادت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)، گفت: در کار اهل علم ریا جایگاهی ندارد و طلبه‌ها علم را برای خدا می‌آموزند.

وی با بیان اینکه اگر قلب، جایگاه افکار پلید شیطانی باشد، خدا در آن جایگاهی ندارد، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه فضای محبت و فراگیری علم است که طلبه باید دین اسلام را در میان مردم تبلیغ و ترویج کند.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه طلاب باید در طول دوره تحصیل، صداقت، حقیقت و کسب علم برای استفاده صحیح در راه خدا و مسیر اسلام را در پیش بگیرند، افزود : حوزه علمیه لنگرود دارای شخصیت‌های برجسته‌ای است به همین دلیل از طلاب این حوزه انتظار بیشتری می‌رود.

آیت الله رودباری با تاکید به تحصیلات عالی توسط طلاب حوزه‌های علمیه، تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۲ هزار سایت بر علیه اسلام تبیلغ و شبهه پراکنی می‌کنند.

وی با بیان اینکه طلاب باید تحصیلات علمی و عملی خود را افزایش دهند، اذعان کرد: اگر طلبه دارای تحصیلات عالی نباشد پاسخگویی به شبهات هم سخت خواهد بود و طلاب باید جهت تبلیغ صحیح اسلام و مقابله با هجمه ها و شبهه پراکنی های دشمن تحصیلات خود را افزایش دهند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از اساتید پیشکسوت حوزه علمیه صاحب الزمان(عج الله ) لنگرود تقدیر شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد